یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

تبخال زدن بعد از تزریق ژل به لب ها علت و درمان

عکس, تبخال زدن بعد از تزریق ژل به لب ها علت و درمان

اگر شما سابقه ی زدن تبخال را داشته باشید احتمال زیادی وجود دارد که بعد از تزریق ژل لب تبخال بزنید که مسلما هیچکس این مساله را نمی خواهد و باید پیش از تزریق ژل لب قرص تبخال مصرف کنید و پزشک خود را در جریان این موضوع قرار دهید.

از آنجایی که از ژل بیشتر برای زیبایی صورت استفاده می شود. بنابراین تبخال و ایجاد عفونت نیز بیشتر در نواحی صورت مرسوم می باشد. ایجاد تبخال و عفونت به خصوص تبخال زدن بعد از تزریق ژل لب در ناحیه لب و آن هم برای افرادی که سابقه تبخال داشته باشند اتفاق می افتد. وجود تبخال بعد از تزریق ژل موجب نگرانی بیشتر استفاده کنندگان از ژل شده است که بهترین راه درمان تبخال بعد از تزریق ژل مراجعه با پزشک می باشد.همانطور که بیان شد ایجاد عفونت بعد از تزریق ژل امری نادر و غیر ممکن می باشد و نمی توان تزریق ژل را دلیل آن برشمرد. در بیشتر مواقع احتمال عفونت وجود دارد و تزریق ژل با استفاد ازسوزن در زیر لب حتی اگر در محیط کاملا استریل اتفاق بی افتد عفونت هایی که در بدن و ناحیه پوست وجود دارد در سطح ظاهری پوست خود رانشان می دهند که تبخال نمونه ای از این موارد است.

درمان تبخال بعد از تزریق ژل:کسانی که سابقه تبخال دارند بهتر از قبل از اینکه اقدام به تزریق ژل نمایند این موضوع را با دکتر خود در میان بگذارند، اما بهترنی راه درمان تبخال بعد از تزریق ژل در اینگونه افراد مصرف قرص تبخال می باشد. انواع تبخال بعد از تزریق ژل را بر اساس زمان ایجاد می توان به دو دسته تقسیم نمود، آنهایی که بعد از تزرق ژل بلافاصله ایجاد می شوند و تبخال هایی که بعد از چند ماه ایجاد می شوند. در مورد تبخال هایی که بعد از چند ماه ایجاد می شوند می توان به این مورد اشاره کرد که نسبت به درمان با تبخال هایی که بلافاصله ایجاد می شوند مقاوم تر هستند.

درمان عفونت لب بعد از تزریق ژل:توصیه ما برای درمان تبخال و عفونت لب بعد ازتزریق ژل مصرف آنتی بوتیک سفالکسین ۵۰۰mg qid PO و کلیندامایسین ۱۵۰mg qid PO به مدت شش هفته می باشد تا تبخال ها که علائم عفونت لب بعد از تزریق ژل هستند به مرور زمان از بین بروند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر