یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی

بهترین راه برای بزرگ نشان دادن فضاهای کوچک نور پردازی است این نور پردازی باید به صورت حرفه ای باشد تا به جای توجه دیگران به کوچکی فضا آن را دلباز و بزرگ نشان دهد. برای رعایت نکات برای نور پردازی بسیار ضروری است و باید در انجام آن به خصوص برای فضایی چون آشپزخانه به نکات زیر دقت کرد :
چراغ های خطی توکار ظریف تر برای بالای سینک و گاز و داخل کابینت ها مورد استفاده هستند.
نورهای کم عرض خطی در داخل کابینت ها و کشوها نوری بسیار مناسب ایجاد می‌کند.
استفاده از لوسترها به دلیل فرم ظاهری‌شان و این که اغلب نور را به بالا می‌تابانند برای نورپردازی آشپزخانه کوچک، توصیه نمی‌شود. در طراحی های مدرن از نورهای خطی توکار نوری بیشتر استفاده می‌شود.
بعضی از جنس های کابینت ها هم در انعکاس نور مؤثر هستند. مثل کابینت های هایگلاس که مانند آینه نور را منعکس می‌کنند و باعث بهبود نورپردازی آشپزخانه کوچک خواهند شد.
کف‌پوش هم در نورپردازی آشپزخانه کوچک تأثیر می‌گذارد
اگر کف‌پوش آشپزخانه از انواع مدل هایی باشد که نور را منعکس می‌کند با هر نوع نور پردازی امکان روشن شدن کل آشپزخانه فراهم می‌شود. بهترین حالت نورپردازی از سقف است که نور از سقف تابیده می‌شود و کف‌پوش آن را بازتاب می‌دهد.بهترین روش برای تأمین نور کانتر یا جزیره وسط آشپزخانه به وسیله آویزها یا چراغ های توکار است. همچنین بهتر است که این چراغ کلیدی مستقل از نور باقی آشپزخانه داشته باشد. لوستر های خطی متنوعی در بازار وجود دارند که مناسب جزیره هستند.
برای فضاهای خاص در آشپزخانه های کوچک، مثل کانتر، سینک، گاز، کابینت و میز کار می‌توان از نورهای متمرکز استفاده کرد.
دیمرها بهترین وسیله برای کنترل میزان نور و صرفه جویی در مصرف برق است که به کمک آن قادر خواهید بود نور مناسب برای قسمت های مختلف آشپزخانه را تنظیم کنید.
عکس, ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی عکس, ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی عکس, ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی عکس, ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی عکس, ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی عکس, ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی عکس, ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی عکس, ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی عکس, ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی عکس, ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی عکس, ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی عکس, ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی عکس, ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی عکس, ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی عکس, ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی عکس, ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی عکس, ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی عکس, ترفند های بزرگ نشان دادن آشپزخانه با نور پردازی

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر