یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

ترکیبات داروهای گیاهی ترک اعتیاد و روش استفاده از اسپند

عکس, ترکیبات داروهای گیاهی ترک اعتیاد و روش استفاده از اسپند

نشر اختصاصی یاس فان – طب سنتی به شما پیشنهاد می‌کند که از زنجبیل و نعناع برای  رفع مشکلات اسهال و تهوع و در بعضی مواقع دل‌پیچه استفاده کنید.استفاده از ریشه مارشمالو برای بی‌حالی و رفع اسهال بسیار مناسب است؛ البته برای زمانی که اعتیاد ترک شده است.اکثر کسانی که اعتیاد را ترک می‌کنند دچار عصبانیت و بی‌حوصلگی هستند و نیاز دارند که این مشکل را رفع کنند؛ برای رفع این مشکل می‌توانند از گیاه گل ساعتی استفاده کنند.همچنین افسردگی و اضطراب هم احتمالاً همراه شخص بیمار وجود دارد؛ کمک گرفتن از داروهای گیاهی ترک اعتیاد مانند: اسطخودوس هم می‌تواند برای آرامش مناسب باشد.

چگونگی ترک اعتیاد با اسپند

اسپند یکی از گیاهانی هست که برای ترک اعتیاد بسیار گزینه خوبی است. برای اینکار ما به برگ و شاخۀ اسپند نیاز داریم. باید این دو را بکوبید و سپس به میزان ۳ الی ۱۰ گرم از این گیاه را به همراه دانه اسپند ترکیب کنید و دقیقاً وقتی که متوجه شدید دانه‌های اسپند نرم شدند در کف دست قرار دهید و آن را میل کنید. با این روش می‌توانید ترک اعتیاد را به‌خوبی طی کنید.
• تذکر: مصرف بیش از حد و خودسرانۀ اسپند، بدون مشورت با پزشک متخصص طب سنتی ، ممکن است عوارض جانبی شدید داشته باشد و حتی منجر به مرگ شود.

درمان گیاهی ترک اعتیاد با روشی دیگر
این روش یکی از بهترین روش‌ها برای کمک به ترک اعتیاد است. برای این ترکیب به ۳ چیز نیاز داریم:

مقداری عسل
کمی‌شیره انگور
برگ آلوئه ورا (آلوورا)
ابتدا باید ژل برگ آلوئه ورا را با عسل مخلوط کرده و سپس به میزان کافی شیره انگور به آن اضافه کنید و میل کنید. این محلول را سعی کنید در ۲۴ ساعت به ۳ قسمت تقسیم کنید و در هر ۸ ساعت یک‌بار آن را مصرف کنید.

این محلول چه تاثیری در روند ترک اعتیاد دارد؟یکی از راه‌ها برای ترک اعتیاد بر هم زدن نظم در هنگام مصرف مواد مخدر است. به این شکل که در یک بازه زمانی خاص بدن به مواد نیاز پیدا می‌کند. اما اگر شخص معتاد بتواند مصرف مواد را تغییر دهد و نامنظم کند قادر به ترک اعتیاد خواهد بود.در این زمان، استفاده از ترکیب و محلول بالا می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای این کار باشد و فرد وقتی که نیاز به مصرف مواد پیدا می‌کند می‌تواند محلول ژل برگ آلوئه ورا، عسل و شیره انگور را میل کند. این محلول بهترین جایگزین برای مواد مخدر است و فرد می‌تواند به مرور زمان ترک اعتیاد را ساده تر انجام دهد.

سکنجبین، گیاه دارویی دیگر برای ترک اعتیاد
یادتان باشد که برای ترک اعتیاد باید رسوبات سودا پاک شود تا سلامتی بدن تامین شود. خاصیت سکنجبین برای ذوب کردن سودا و برطرف کردن تیرگی لب و چشم و بعد از آن کم کردن مصرف مواد مخدر پیشنهاد می‌شود.

افتیمون، راهی دیگر برای کمک به ترک اعتیاد
گیاه درمانی افتیمون (کاسنی وحشی – ۲ قاشق مربا خوری ) را با ماءالجبن ترکیب کرده و سپس میل کنید. این ترکیب برای پاک‌سازی روده و معده شخصی که برای ترک اعتیاد اقدام کرده است، مناسب می‌باشد.

معرفی سایر گیاهان دارویی در ترک اعتیاد
زردچوبه
اسپیره کوهی
گل مینا
پوست درخت بید ( روزانه ۳ بار – کوبیده پوست درخت بید )
سنبل الطیب
شقایق نعمان
حب بدل
برای استفاده از هر نوع از این گیاهان حتماً از پزشکان طب سنتی کمک بگیرید.

چگونه تمایل به مواد مخدر را کاهش دهیم؟
از انجا که گیاهان دارویی برای ترک اعتیاد اکثراً عامل بازدارندگی و تسکین دردها را دارند، بعضی از گیاهان دارویی هم می‌توانند شخص بیمار را برای کاهش تمایل به مواد مخدر کمک کنند. برخی از متخصصان طب سنتی پیشنهاد می‌کنند که از بوهای خوب برخی گیاهان دارویی ( عنبر، عود و مشک ) به جای مواد مخدر استفاده کنید که هم بوی بهتری دارند و هم می‌توانند خلط های بدن را پاک کنند. اما تجربه نشان داده که متأسفانه اکثر افراد از این روش استفاده نمی‌کنند!

• استفاده از دمنوش‌ها – دم نوش گیاهانی مانند: آویشن می‌تواند برای کاهش تمایل به مواد مخدر مفید باشد. البته گیاه رازیانه هم مانند آویشن گزینه خوبی برای این کار است.

• استفاده از زرشک – اگر مزاج گرم دارید یک پیشنهاد خوب برای شما داریم؛ البته نه برای شما! بلکه برای کسی که قصد ترک اعتیاد دارد؛ زرشک از جمله خواصی که دارد این است که بدن را گرم می‌کند و باعث می‌شود که فرد معتاد برای مصرف مواد کمتر ترغیب شود. استفاده از دم نوش زرشک پیشنهاد خوبی برای افرادی با مزاج گرم است.

• گیاه بیت – این گیاه دارویی هم برای درمان التهاب بسیار مناسب است و پیشنهاد می‌شود که از آن در هنگام ترک اعتیاد کمک بگیرید. استفاده از شیره یا عصاره بیت و د منوش آن باید روزی چندبار میل شود.

ماساژ درمانی با کمک گیاهان دارویی برای ترک اعتیاد
یکی از روش‌هایی که برای ترک اعتیاد در طب سنتی پیشنهاد می‌شود؛ استفاده از بادکش کردن بدن و یا ماساژ درمانی است. اما برای اینکه بتوانید تاثیر بسیار بهتری بگیرید پیشنهاد می‌کنیم که از روغن‌های گیاهی مانند روغن سیاه دانه، روغن بادام، روغن زنجبیل برای ماساژ درمانی استفاده کنید. این روغن‌ها برای بهبودی بدن و تحریک بدن برای تولید مورفین با کمک ماساژ درمانی و روغن مالی به همراه دارد.

امیدوارم که از این مطلب رضایت داشته باشید. اگر فکر می‌کنید که این مطلب برای دوستان شما مفید است، حتماً آن را برای دوستانتان ارسال کنید و در این کار خیر مشارکت کنید.

ترکیبات داروهای گیاهی ترک اعتیاد اغلب شامل موراد زیر است:

دیفنوکسیلات
ترامادول
آتروپین
کدئین
فلوکستین
دکسترومتورفان
سیپروهپتاتین

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر