یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

تزریق چربی به زیر چشم بهتره یا ژل

عکس, تزریق چربی به زیر چشم بهتره یا ژل

نشر اختصاصی – اگر می خواهید برای درمان گودی زیر چشم خود به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید حتما بین دو روش درمان تزریق چربی یا فیلر و ژل تردید پیدا خواهید کرد . کدام روش بهتر است ؟ کدام روش ماندگاری بیشتری دارد ؟ کدام روش پر هزینه تر است ؟ خطرات کدام روش بیشتر است.

در این پست از یاس فان به شما می گوییم هر روش چه  تفاوت هایی با هم دارند ؟

فرق ژل با چربی در دوام : دوام و ماندگاری استفاده از تزریق چربی بیشتر از تزریق ژل است، تزریق چربی موقتی بوده و شخص باید هر چند ماه یکبار برای ترمیم، ژل تزریق کند در حالی که تزریق چربی طبیعی، روشی ماندگار و دائمی شناخته می‌شود که نتایج بسیار مناسبی مانند جوان‌سازی سلول‌های پوست را به همراه دارد.

 برای سلامتی کدام بهتر است : از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تفاوت‌های بین تزریق ژل و تزریق چربی می‌توان به مواد تزریق شده در هر دو روش اشاره کرد، در تزریق چربی از بافت چربی بدن شخص و در تزریق ژل از مواد شیمیایی و ساخته شده در صنعت استفاده می‌کنند؛ مشخص است که استفاده از بافتی که از خود بدن فرد به دست می‌آید، کاملا ایده‌آل و مناسب برای سلامتی عمومی فرد می‌باشد.

احتمال جا به جایی مواد زیر چشم : بعد از تزریق چربی احتمال تغییر در محل قرارگیری آن یا جا‌به‌جایی چربی‌ها در زیر پوست پایین است؛ اما در تزریق ژل ممکن است، ژل‌ها در زیر پوست جا به جا شوند.

زمان انجام عملیات : مدت زمان انجام تزریق چربی معمولا بین ۳ الی ۵ ساعت طول می‌کشد در حالی که برای تزریق ژل مدت کمتری نیاز است و معمولا بین ۱ تا ۲ ساعت طول می‌کشدو پس از تزریق چربی توصیه می‌شود به خانه بروید و استراحت کنید. شاید کیسه یا یخ برای گذاشتن روی محل تزریق شده لازم باشد که پزشک بنا بر صلاحدید توصیه خواهد کرد.

هزینه این دو روش : تزریق ژل نسبت به چربی هزینه بسیار کمتری دارد.

دوره نقاهت این دو روش : دوره نقاهت در روش تزریق ژل خیلی کم است و فرد می تواند به سرعت به زندگی عادی خود برگردد اما در تزریق با چربی دوره نقاهت وجود دارد.

امکان خراب شدن کار : در تزریق با ژل احتمال گلوله شدن ژل زیر چشم وجود دارد اما در تزریق چربی چنین مشکلی وجود ندارد.

محدودیت در مکان : تزریق ژل به شدن محدودیت در تزریق دارد ولی در تزریق چربی می توانیم در تمام نواحی چربی را تزریق کنیم.

بانک چربی : اگر شما بانک چربی نداشته باشید و بدن شما چربی اضافه و موضعی نداشته باشد مجبور هستید روش ژل را انتخاب کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر