یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

تزریق چربی زیر چشم چقدر برای فرد عمر می کند

عکس, تزریق چربی زیر چشم چقدر برای فرد عمر می کند

تزریق بهترین ژل ها به زیر چشم از شش ماه تا یکسال دوام می آورد. تزریق چربی چطور ؟ برای گرفتن جواب اول باید بدانید که ماندگاری بیشتر چربی مشروط به رعایت کردن نکته های زیر است :

رعایت نکات مربوط به بیمار: تا دو هفته پیش و تا سه هفته بعد از عمل دخانیات مصرف نکنید. مواد موجود در دخانیات باعث کاهش خونرسانی به نواحی تحت درمان شده و می‌تواند ماندگاری تزریق چربی زیر چشم را کاهش دهد.تا ۴ هفته بعد از عمل، هنگام خواب سر خود را بالاتر از سطح بدن قرار دهید.برای حداقل ۳ هفته بعد از تزریق چربی زیر چشم، باید از انجام فعالیت‌های سنگین مانند تمرینات کششی یا وزنه‌زدن خودداری کنید.
اگر همه نکات عنوان شده به درستی انجام شود، و شرایط بیمار نیز مطلوب باشد، صرفه نظر از جذب مقداری از چربی تزریق شده (این امر کاملاً طبیعی است)، ممکن است نتایج تزریق چربی زیر چشم سالها باقی ماند. زیر چشم جزو مناطق کم تحرک صورت است و همین امر نیز به تثبیت نتایج تزریق در این ناحیه کمک می‌کند.

انتخاب محل مناسب برداشت چربی

کاهش تماس سلولهای چربی با هوا، خون و لیدوکائین در زمان تزریق

جلوگیری از آسیب دیدگی سلولهای چربی

تزریق به اندازه چربی در محل

انتقال چربی یک پرکننده طولانی مدت است. بدن حدود ۵۰ تا ۶۵ درصد از چربی را جذب می کند و مابقی چربی معمولاً باقی می ماند. هر چربی که بعد از جذب بدن باقی مانده، برای سال های طولانی باقی می ماند و ممکن است رشد کند، اما مشکل این است که اگر به هر دلیلی چربی به طور مساوی منتقل نشود، یا توده و ناصافی ایجاد کند، برطرف کردن و از بین بردن آن بسیار مشکل است. با تزریق چربی می توان گفت که  شما حداقل تا ۱۰ سال نیاز به انتقال چربی اضافه نداشته باشید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر