یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

تزریق ژل یا فیلر چیست و برای چه نواحی انجام می شود

عکس, تزریق ژل یا فیلر چیست و برای چه نواحی انجام می شود

تزریق ژل یا فیلر بیشتر برای جوان سازی صورت و قرینه سازی آن انجام می شود . البته در بعضی از موارد نیز برای ایجاد زیبایی بیشتر مصل حجم دهی به لب ها یا گونه. . ژل‌های تزریقی طراحی‌ شده‌اند تا ناحیه‌های تورفته را برجسته کرده، درون خطوط و چین و چروک‌ها را پرکرده و به صورت حالت دهند. هیالورونیک اسید یک ماده‌ی طبیعی است که در بدن انسان یافت می‌شود. بدن انسان با گذشت زمان به‌طور طبیعی، ژل تزریق‌شده را متابولیزه و جذب می‌کند بنابراین استفاده از این روش ایمن و بی‌خطر بوده و می‌توان آن را برای همه‌ی انواع پوست در خانم‌ها و آقایان به کار برد.

کاربردهای ژل یا فیلر :

ژل گونه : این روش درمانی برای بهبود ظاهر و بازگرداندن توازن به اجزای صورت بدون قرار گرفتن تحت عمل جراحی بسیار کارآمد است. در روش تزریق ژل، ترکیبی از بوتاکس و فیلر مورد استفاده قرارگرفته که به وسیله‌ی آن، به گونه‌ها فرم داده می‌شود.

*زاویه سازی فک: زاویه سازی فک با استفاده از روش‌هایی مثل تزریق ژل و چربی از بهترین راهکارها برای بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت هستند. این روش‌های کم‌تهاجمی هم تاثیرات جوان کننده بر صورت می‌گذارند و هم می‌توانند تاثیر شگفت‌انگیزی بر زیبایی چهره‌ی شما داشته باشند.

* فرم ‏دهی لب، گونه و چانه: برجسته کردن لب‌های نازک

* از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز:برای کاهش چین ‏های عمیق ایجاد شده روی پوست و افزایش حجم در نواحی مورد نیاز صورت یا بدن می‏ توان از تزریق مواد پرکننده مختلف مانند اسید هیالورونیک، کلاژن، چربی، کلسیم هیدروکسی آپاتایت و … استفاده کرد. این مواد کم عارضه‏ هستند و اغلب با بدن سازگار هستند. فیلرها با حجم و غلظت متفاوت (بنا بر تشخیص پزشک معالج) درون سرنگ ‏های آماده قرار گرفته و پس از بی‏ حسی موضعی در ناحیه ‏ی مورد نظر تزریق می‏ گردند.

* بهبود گود افتادگی و تا حدی تیرگی زیر چشم(اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در فیلرهای پوستی استفاده می ‏شود. این ماده می ‏تواند حجم از دست رفته و گودی زیر چشم ‏ها را پر کند. اثر تزریق ۶ تا ۹ ماه باقی می‏ ماند. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن تولید می ‏شود. تزریق این ماده به زیر چشم ‏ها باعث جوان و شاداب شدن چهره می ‏گردد.تزریق ژل باعث بهبود عوامل مختلفی در زیر چشم ‏ها مانند سیاهی و چین‏ وچروک می‏ شود. سیاهی زیر چشم بر اثر کم خوابی، خستگی، کمبود آب بدن و دلایل مختلف به وجود می ‏آید. همچنین با افزایش سن تولید سلول‏ های پوستی جدید کاهش می‏ یابد و باعث نازک شدن پوست زیر چشم می ‏شود. در نتیجه عروق خونی زیر پوست قابل مشاهده می شوند. به مرور زمان کاهش کلاژن منجر به ایجاد چین و چروک های پوست صورت می گردد.)

* بهبود خط خنده، چین‏ و چروک ‏های عمیق اطراف لب

*درمان  بعضی از زخم‌های صورت

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر