یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

تعمیر ایردهای مختلف لامپ هود در منزل

عکس, تعمیر ایردهای مختلف لامپ هود در منزل

در صورتی که لامپ هود شما روشن نمی شود به شما یاد می دهیم که چگونه آن را تعمیر کنید.

حباب لامپ:به جای این که بخش‌های دیگر حباب لامپ را تعویض کنید خود حباب لامپ را تعویض کنید.

لامپ هالوژن : شاید یکی یا چند تا از لامپ‌های هالوژن سوخته باشند. از آنجایی که تشخیص لامپ‌های هالوژن سوخته کار مشکلی است باید با مولتی متر آنها را بررسی کنید. حتی می‌توانید فقط لامپ‌ها را تعویض کنید.

مجموعه لامپ‌ها:اگر لامپ هود سوخته باید آن را تعویض کنید. بعضی از شرکت‌ها لامپ را جداگانه نمی‌فروشند. بنابراین باید کل مجموعه لامپ را خریداری و نصب کنید.

سوکت لامپ:سوکت هم در صورت خراب بودن می‌تواند به روشن نشدن لامپ هود منجر شود پس باید آن را بررسی کنید. برای این کار از مولتی متر استفاده کنید. اگر سوکت برق دارد اما لامپ روشن نمی‌شود سوکت را عوض کنید.

کلید فن یا لامپ:برای تشخیص سالم یا خراب بودن کلید باید آن را بررسی کنید. برای این کار از مولتی متر استفاده کنید. اگر کلید خراب بود باید تعویض شود.

کلید لامپ:کلید هم در صورت خراب بودن می‌تواند به روشن نشدن لامپ هود منجر شود پس باید با مولتی متر آن را بررسی کنید. اگر کلید خراب بود باید تعویض شود.

بورد کنترل اصلی:بورد کنترل اصلی هم می‌تواند خراب باشد و مانع از روشن شدن و کار کردن لامپ هود شود. قبل از تعویض بورد اصلی بهتر است اول لامپ را عوض کنید و مشکل را حل کنید. اگر لامپ هنوز روشن نمی‌شود در مرحله بعدی باید سوکت ها و کلید لامپ را بررسی کنید. اگر لامپ، سوکت و کلیدها سالم بودند، باید بورد کنترل اصلی را تعویض کنید. از آنجایی که کمتر پیش می‌آید بورد خراب شود بهتر است از سالم بودن قطعات دیگر اطمینان حاصل کنید.

دکمه لامپ:دکمه لامپ که روی هود قرار دارد هم ممکن است خراب شود. پس با مولتی متر آن را بررسی کنید. در صورتی که این کلید برق نداشت و خراب بود آن را عوض کنید.

سوئیچ راک:سوئیچ راک هم در صورت خراب بودن می‌تواند مانع روشن شدن لامپ شود. با مولتی متر آن را امتحان کنید. اگر خراب بود باید تعویض شود.

سوئیچ روتاری:سوئیچ روتاری هم در صورت خراب بودن می‌تواند مانع روشن شدن لامپ هود شود. با مولتی متر آن را امتحان کنید. اگر خراب بود باید تعویض شود.

سلکتور سوئیچ:برای اطمینان از خراب بودن سلکتور سوئیچ باید سیم کشی هود را بررسی کنید و برای این کار از مولتی متر استفاده کنید. در صورتی که از خراب بودن سلکتور سوئیچ مطمئن شدید باید آن را تعویض کنید.

کلید:کلید هم در صورت خراب بودن می‌تواند به روشن نشدن لامپ هود منجر شود پس باید آن را بررسی کنید. برای این کار از مولتی متر استفاده کنید. اگر کلید خراب بود باید تعویض شود.

کیت کلید:کیت کلید هم در صورت خراب بودن می‌تواند به روشن نشدن لامپ هود منجر شود پس باید آن را بررسی کنید. برای این کار از مولتی متر استفاده کنید. اگر کیت کلید خراب بود باید تعویض شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر