یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

تفاوت بین پلکس تراپی و پروتئین تراپی موها

عکس, تفاوت بین پلکس تراپی و پروتئین تراپی موها

ما در سه حالت میتوانیم از اولاپلکس استفاده کنیم:
۱. استفاده در رنگ مو
۲. استفاده در دکلره
۳. استفاده به عنوان اولاپلکس تراپی (قویترین درمان موهای کاملا آسیب دیده)

پلکس تراپی این اطمینان خاطر را می دهد که مشتری با خیال راحت ( البته در سالن های زیبایی زیر نظر متخصص) بتواند موهایش را به هر رنگی از مشکی تا شرابی و حتی روشن ترین رنگ موجود بدون کوچکترین آسیبی دربیاورد.
در ساختار اولاپلکس هیچ نوع روغنی وجود ندارد پس مشخص است که کاملا با کراتین فرق دارد و حتی با کراتین قابل مقایسه هم نیست.
خب حالا چه کسایی به اولاپلکس نیاز دارند؟ معلومه! همه ی خانمهایی که سلامت موهاشون حتی موهای آسیب دیده‌‌شان برایشان مهم است و میخواهند آن را ترمیم کنند تا بتوانند بعد از آن با خیال راحت موهایشان را به هر رنگ دلخواه دربیاورند، بدون اینکه ذره ای موهایشان آسیب ببیند.


پروتئینی به نام کراتین در رشته های مو انسان وجود دارد که موها را سالم و با طراوت نگه می دارد و خاصیت ارتجاعی موها به همین دلیل است. اما به دلیل آسیب هایی که به موها زده می شود بر اثر حرارت دادن زیاد (سشوار و اتوکشیدن زیاد موها) یا رنگ کردن مداوم موها، کراتین شروع به تجزیه می کند. برخی از شیوه های زندگی و رژیم های غذایی نیز می تواند منجر به کمبود عمومی کراتین در بدن شما شود. از آنجا که حفظ یک رژیم غذایی متعادل و سرشار از پروتئین برای رشد سالم مو ضروری است، عدم مصرف پروتئین کافی نیز می تواند باعث ریزش مو شود.

پروتئین تراپی در واقع استفاده از محصولی است که دارای پروتئین است که موها به راحتی می توانند آن را جذب کنند و برای تقویت و ترمیم کراتین به کار می رود. شما می توانید محصولات پروتئین تراپی را از فروشگاه های آرایشی و زیبایی خریداری کنید، یا یک درمان پروتئین خانگی انجام دهید. همچنین پروتئین را می توان با روش هایی مانند مزوتراپی و فیلر مو به موها تزریق کرد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر