یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

تقویت اعصاب و درمان تپش قلب با عرق نسترن

عکس, تقویت اعصاب و درمان تپش قلب با عرق نسترن

یکی از عرقیاتی که کمتر شناخته شده است عرق نسترن است. این داروی گیاهی خواص بسیار زیادی دارد که مهم ترین آن درمان تپش قلب و درمان ضعف اعصاب است.

عرق نسترن دارای فلاونوئید و آنتی اکسیدان است که موجب تصفیه خون و کاهش طپش قلب و حفظ سلامت قلب می شوند. عرق نسترن با داشتن فلاونوئید و آنتی اکسیدان‌ها و تاثیری که بر قلب می‌گذارد می‌تواند مانع بروز بسیاری از مشکلات قلبی از جمله بیماری کبوتری قلب و حملات قلبی و ایست قلبی شود.

عرق نسترن دارای خواص آرامش بخش و فرح بخش بوده و با استفاده از این عرق گیاهی حس شادی و طراوت خواهید کرد. استفاده از عرق نسترن به افراد مبتلا به افسردگی و افرادی که مشکلات اختلال خواب و بی‌خوابی دارند توصیه می‌شود زیرا برای این افراد بسیار مفید موثر است و موجب تقویت اعصاب می‌شود.

روش مصرف عرق نسترن:
برای بهره‌مندی از خواص و فواید عرق نسترن در درمان بیماری‌ها باید روزانه یک یا دو فنجان از عرق نسترن استفاده شود. از عرق نسترن می‌توان به صورت شربت نیز استفاده کرد. شربت نسترن حاوی نصف فنجان عرق نسترن، یک فنجان آب سرد و مقداری عسل است که با ترکیب این‌ها شربت نسترن تهیه می‌شود. بهترین زمان برای مصرف عرق نسترن پیش از خواب یا در صبح پیش از طلوع خورشید است.

عوارض عرق نسترن
عرق نسترن در افرادی که بیماری‌های تنفسی دارند ممکن است باعث بروز آلرژی شود. از دیگر عوارض ناشی از زیاده روی در مصرف عرق نسترن می‌توان به مواردی مانند بی‌خوابی، سردرد، خستگی، یبوست، سوء هاضمه، گرفتتگی معده، افزایش خطر ابتلا به سنگ کلیه، اسهال و استفراغ اشاره کرد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر