یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

تقویت سریع سیستم دفاعی بدن با دمنوش زردچوبه و نعناع فلفلی

عکس, تقویت سریع سیستم دفاعی بدن با دمنوش زردچوبه و نعناع فلفلی
قدرتمند ترین دمنوش های تقویت کننده ی سیستم دفاعی بدن که این روزها برای همه ی ما نشویدن آن ضروری است را برای شما در پست از یاس فان قرار داده ایم.
دمنوش نعناع فلفلی :دمنوش نعناع به دلیل خاصیت خنک کنندگی و تسکین مشکلات گوارشی مانند نفخ و سوء هاضمه شناخته شده است. همچنین گفته می‌شود عطر آن باعث کاهش حالت تهوع و استفراغ می‌شود. نعناع به عنوان شل‌کننده عضلات عمل می‌کند و می‌تواند سردرد و گرفتگی قاعدگی را تسکین دهد. نعناع فلفلی دارای خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد التهابی است، بنابراین به مبارزه با گرفتگی سینوس‌ها به دلیل آلرژی یا سرفه و سرماخوردگی کمک می‌کند. از آنجا که این دمنوش به طور طبیعی فاقد کافئین است، نوشیدن آن قبل از خواب عالی است. خواص آرامش بخش آن به بهبود خواب‌تان کمک می‌کند.
دمنوش زردچوبه:زردچوبه فقط برای رنگ دادن به غذاها نیست. هزاران سال است که به دلیل داشتن خواص ضد ویروسی، ضد باکتری و آنتی اکسیدانی قوی که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود، به عنوان یک ماده دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشتر فواید زردچوبه ناشی از کورکومین است، ترکیبی که در زردچوبه یافت می‌شود. این خاصیت ضد التهابی زردچوبه است که می‌تواند با عوامل بیماری‌زا مانند باکتری‌ها و سایر مهاجمان خارجی مبارزه کند. زردچوبه همچنین به عنوان یک درمان سنتی برای اختلالات گوارشی استفاده شده است. این ۱۰ ماده غذایی نیز برای مبارزه با التهاب در بدن عالی هستند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر