یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

تقویت سریع فولیکول های مو با روغن ماکادمیا

عکس, تقویت سریع فولیکول های مو با روغن ماکادمیا

اگرچه روغن های زیادی برای تقویت کردن موها وجود دارد اما در این پست قوی ترین و سریع ترین راه تقویت موها را برای شما نوشته ایم. روغن ماکادمیا یک روغن استرالیایی است که خواص زیادی دارد. مهم ترین خاصیت آن برای تقویت موها و درمان ریزش مو است. اگر موهای شما نازک شده و دچار ریزش گشته است حتما از این روغن استفاده کنید.

جالب است بدانید زمانی که این روغن را بر روی ریشه موهای خود بزنید این ماده به ساقه های موی شما متصل شده و با اسید های چرب خود مو را تقویت میکند . این ماده طبیعی به خاطر ترکیبات آنتی اکسیدان ای که دارد سطح مو را براق و جوان سازی میکند و حس شادابی را به موهای شما هدیه میدهد .

سرعت نفوذ پذیری روغن ماکادمیا در مقایسه با سایر روغن های گیاهی بیشتر است و به صورت کلی سریع تر جذب موها شده و آنها را تقویت میکند . این روغن منبع خوبی از اسید اولئیک است . این اسید چرب با پیشگیری از اتلاف رطوبت از پوست ، به حفظ آب ترانس اپیدرمی (TEWL) کمک می کند.

روش مصرف :

برای مصرف روغن ماکادمیا کافیست پوست سر و موهای خود را با آن ماساژ داده و اجازه دهید ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بماند . سپس با آب گرم و شامپو شستشو دهید . بهتر است بدانید در بسیاری از کرم ها و لوسین های تقویت کننده پوست و مو از روغن ماکادمیا استفاده شده است . این ماده یک معجزه واقعی برای بدن است .

هشدارها:

مقادیر بالای فسفر در روغن ماکادمیا سبب می شود ، این روغن برای افرادی که در عملکرد کلیه ها دچار اختلال هستند ممنوع شود.

مانند هر ماده ای ممکن است بعضی افراد به این روغن حساسیت و آلرژی داشته باشند .

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر