یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

تمام درمان های سلولیت خانگی و دارویی و جراحی

عکس, تمام درمان های سلولیت خانگی و دارویی و جراحی
سلولیت ها همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کند باعث نازیبایی بدن می شوند و خیلی از افراد حتی با وجود داشتن رژیم غذایی و ورزش های منظم نمی توانند از شر آن خلاص شوند. به جرات می توان گفت بالای هشتاد درصد از خانم ها دارای سلولیت هستند. در این پست از یاس فان راه های درمان آن را که نیاز به صبر و حوصله فراوان دارد به شما خواهیم گفت .

تمام درمان های سلولیت

کرم های رتینول : زمانی که به دنبال کرم مناسب هستید، به دنبال کلمه رتینول باشید. رتینول سلولیت را درمان نمی کند، در واقع هیچ چیزی سلولیت ها را کاملا از بین نمی برد. اما رتینول می تواند ظاهر و بافت پوستتان را بهبود بخشد. محصولی که حاوی ۰.۳% رتینول باشد، عالی است. برای دیدن اثرات این محصول، می بایست آن را حداقل ۶ ماه استفاده کنید. این محصول باعث ضخیم شدن لایه ی بیرونی پوست می شود و مانند پوششی برای لایحه های زیرین عمل می کند.
پروتئین : باعث تقویت و تسریع ساخت کلاژن و الاستین می‌شود که از تشکیل سلولیت جلوگیری می‌کنند. گوشت‌های کم چرب، مغزها، حبوبات و شیر کم‌چرب را فراموش نکنید.
لیزر یا رادیوفرکانس:لیزر یا رادیوفرکانس وضعیت پوست را با گرما، ماساژ و ساکشن بهبود می بخشد. این درمان می تواند به گودی های سطح پوست ظاهر صاف تری ببخشد. در برخی موارد نیاز است ۶ ماه یا بیشتر درمان را ادامه دهید. این کار درد زیادی ندارد اما ممکن است هزینه ی زیادی داشته باشد و احتمالا به چندین جلسه نیاز دارید.
ورزش‌های هوازی : ورزش های هوازی در رفع سلولیت موثر است. بیشتر به انجام ورزش‌هایی بپردازید که روی قسمت‌ ران تمرکز دارند مثل پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، دویدن.
روش سلولاز:این عمل جراحی که مورد تایید FDA است، می تواند سلولیت ها را ریشه ای از بین ببرد. دکتر لیزر را به لایه زیرین پوست می تاباند تا سلول های چربی را بشکند، بافت های محکمی که باعث ایجاد فرورفتگی در پوست می شوند را از بین ببرد و پوست را ضخیم کند. نتیجه این کار یک سال یا بیشتر باقی می ماند، اما تاثیرات بلند مدت این روش هنوز مشخص نیست. اطمینان حاصل کنید که برای این کار به یک جراح زیبایی دارای برد تخصصی مراجعه می کنید. اگر سلولیت ها بسیار شدید باشند، ممکن است این روش تاثیر زیادی نداشته باشد. از پزشک خود برای انجام این کار راهنمایی بخواهید.
غذاهای حاوی لسیتین:این موادغذایی را به صورت روزانه مصرف کنید زیرا باعث استحکام جداره سلول‌ها می‌شود. تخم مرغ، سیب، سویا، اسفناج، گل کلم، بادام زمینی و کاهو موادغذایی غنی از لسیتین هستند.
سلفینا :  یکی دیگر از درمان های مورد تایید FDA است، وعده می دهد که سلولیت ها را در یک جلسه از بین می برد. در این روش، پزشک منطقه مورد نظر را بی حس می کند، سپس وسیله ای سوزن مانند را وارد پوست می کند. سپس رشته های زیر پوست که باعث ایجاد سلولیت می شوند را از بین میبرد. تغییرات این روش ۲ سال باقی می ماند. “سلفینا” در مواردی که پوست شل باشد که اصطلاحا به آن “پوست پرتقالی” می گویند، تاثیری ندارد.
عدم مصرف لبنیات پرچرب :لبنیات پرچرب مثل خامه، کره و پنیر خامه‌ای سرشار از اسیدهای چرب اشباع هستند و شکستن آنها برای بدن بسیار دشوارتر می‌باشد. تا جای ممکن از مصرفشان خودداری کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر