یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

تمام چیزهایی که از تیپ پلاستی بینی می خواهید بدانید

عکس, تمام چیزهایی که از تیپ پلاستی بینی می خواهید بدانید

همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید ، اگر نوک بینی شما پهن است و میخواهید نوک آن را جمع و تیز کنید به شما عمل تیپ پلاستی بینی توصیه می شود. در واقع تیپ پلاستی جراحی از انواع جراحی های بینی است که در آن فرم نوک بینی اصلاح می شود.

تیپ پلاستی به افرادی پیشنهاد می شود که نوک بینی بلندی دارند و یا نوک بینی آن ها بیش از حد پایین است و همچنین برای نوک بلند بینی و یا بیش از حد کوتاه مناسب است.

هم چنین این عمل برای بینی با پره های بزدگ ظاهر خوبی ندارد، در نتیجه ممکن است که بیش از حد بلند نشان داده شود و روی شکل کلی آن تاثیر بگذارد. کوچک کردن پره های بینی هیچ تاثیری روی غضروف و استخوان ندار.از آن جایی که این فرایند برای کوچک کردن پهنای بینی استفاده می شود، جراح روی پوست ماهیچه سطحی بینی کار می کند.

چگونگی انجام عمل نوک بینی
در روشهای مدرن تغییر شکل غضروف ها بر مبنای بریدن و بخیه زدن آنها به هم نمی باشد و تلاش می شود از هر گونه برش درراستای غضروف های نوک بینی خودداری شود و به جای آن تلاش می شود با کمک سوچورها و بخیه های تخصصی، غضروف را به شکل مناسب در آورده، در این حالت چون خاصیت فنری غضروف ها حفظ می شود با گذشت زمان تغییری در شکل نوک بینی و دو طرف آن ایجاد نمی شود و حتی در صورت ضربه به بینی تغییر شکلی در قسمت غضروفی ایجاد نمی شود و پس از جراحی نیز بیمار نیاز به مراقبت زیادی نداشته و نگرانی از افتادگی نوک بینی نیز وجود ندارد.

 

عمل تیپ پلاستی تقریباً یک ساعت زمان می برد. از این افراد خواسته می شود که یک ساعت بعد هم در کلینیک بمانند تا اثر بیهوشی یا بی حسی به طور کامل از بین برود و سپس دوباره چکاپ می شوند و درمان های مورد نیاز بعد از جراحی پلاستیک را دریافت می کنند.معمولاً از بیماران خواسته می شود که هفت روز بعد هم برای چکاپ های بعدی، درمان و برداشتن بخیه به کلینیک مراجعه کنند. حداقل از دو هفته قبل و بعد از جراحی فرد نباید سیگار بکشد تا ریکاوری او سریع تر انجام شود و بهترین نتیجه را بگیرد.

مراقبتهای پس از عمل :

کبودی و ورم ممکن است دو الی سه هفته بعد از جراحی برای فرد ایجاد شود.
ممکن است فوت کردن بینی و یا سرفه عاملی برای خونریزی باشد.
سیگار کشیدن ممکن است ریکاوری بعد از جراحی را حداقل تا ۴ هفته به تاخیر بیندازد.
پیشنهاد می کنیم که هرگز به زخم ها دست نزنید و پوست زخم شده را نَکَنید.

مزایای جراحی تیپ پلاستی

افرادی که نوک بینی آنها در جراحی بینی افتاده شده است در این روش جراحی بینی بینی زیباتر و سربالاتری خواهند داشت.

افرادی که در اثر افزایش سن بینی افتاده ای پیدا کرده اند میتوانند از این روش بهره مند شوند .

در جراحی تیپ پلاستی متخصص جراحی بینی سعی میکند قیمت تحتانی ر را به یخش هایی که یهم برخورد کرده اند قرار دهد و مشکل برخورد دو قسمت را از بین ببرد.
این نوع جراحی بینی نسبت به جراحی بینی هزینه بسیار کمتری دارد و نیاز به نقاهت کمتری داشته و افراد سریعا میتوانند به روال عادی زندگی برگردند.

عوارض عمل تیپ پلاستی

اگر برای جراحی نوک بینی یا تیپ پلاستی جراح بینی خوبی را انتخاب کنند و نکات مهم بعد از جراحی را رعایت کنند میتوانند از خطرات و عوارض تیپ پلایتب در امان باشند. برای انتخاب بهترین جراح بینی نکات مهمی که رد مقاله مربوطه گفته شده را رعایت کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر