یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

تنها داروی از بین برنده تیرگی زیر چشم در دنیا

عکس, تنها داروی از بین برنده تیرگی زیر چشم در دنیا

به جرات می توان گفت تنها درمان از بین برنده سیاهی و تیرگی های زیر چشم  اسید گلیکولیک است. گلیکولیک اسید بخشی از خانواده AHA است (Alpha Hydroxy Acid) و یک ماده شناخته شده تجدید شونده است، که به دلیل توانایی بی نظیرش در هدف قرار دادن هم زمان چین و چروک و لکه های تیره، مورد استفاده قرار گرفته است.

گلیکولیک اسید یک ماده طبیعی است که معمولاً (از نی شکر گرفته می شود)، که در صورت استفاده در محصولات مراقبتی از پوست، مزایای زیادی دارد، از لایه برداری تا روشن تر شدن پوست؛ کاهش تعداد چین و چروک ها و خطوط ریز در پوست را شامل می شود.

: گلیکولیک اسیدیک ماده اکسید کننده شیمیایی است، که به آرامی لایه بالایی پوست را از بین می برد تا به شما در رسیدن به رنگ شفاف، بافت، بستن روزنه های پوست و از بین بردن چروک پوست کمک کند. همچنین به بازسازی سلول ها، از بین بردن روغن اضافی و شفاف سازی پوست نیز کمک می کند.

این ماده لایه بالای پوست را جدا می کند و آن را از بین می برد. با افزایش سن، رشد پوست ما کند می شود، بنابراین لایه برداری پوست با اسید گلیکولیک در رسیدن به لایه جدیدتر پوست کمک می کند.

عصر، زمان استراحت و ترمیم و بهبود حجم معاملات سلولی در پوست است. بنابراین منطقی است که از ترکیبات حاوی اسید گلیکولیک در عصر استفاده کنیم تا فعالیت‌ هایی را که به طور طبیعی رخ می‌دهند، تکمیل کنیم.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر