یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

تکنیک های ثروتمند شدن با تجسم و تصور

عکس, تکنیک های ثروتمند شدن با تجسم و تصور

چگونه با قانون راز و تجسم سازی به پول زیادی برسیم ؟ چگونه پول و ثروت را به سمت خود جذب کنیم ؟ در این پست تکنیک های رسیدن به ثروت را برای شما قرار داده ایم.برای استفاده از قدرت تجسم و انجام تصویرسازی برای جذب پول و ثروت بیشتر شما باید مراحلی را سپری کنید که در زیر به این مراحل اشاره نموده ایم.

در نظر گرفتن مکان و زمان مناسب

برای انجام تصویرسازی ذهنی باید مکان خلوت و آرام و علاوه بر این ها زمان مناسبی را در نظر بگیرید تا قدرت تجسم خود را به کار بگیرید. شما می توانید قبل از خواب که آرامش بیشتری دارید را انتخاب کنید. این کار باعث می شود تا افکاری که بر روی آن ها تمرکز کرده اید در ناخودآگاه شما ثبت گردند.

تمرکز بر روی خواسته ها

چشمان خود را بسته و روی خواسته خود تمرکز کنید. به صورت عمیق دم و بازدم را انجام دهید. با هر دم احساس کنید که آرامش و انرژی زیادی وارد بدن شما شده و با هر بازدم حس کنید که استرس و نگرانی از شما خارج می گردد. سپس احساس کنید که آرامش در سراسر بدنتان پراکنده شده و بدن شما به حالتی معلق در آمده است. در این حالت قدرت تجسم شما بیشتر می گردد.

خالی کردن ذهن از افکار

یکی از مهم ترین نکات این است که ذهن خود را از افکار خالی کنید و تمام حواس خود را بر روی آرامش درونی و تنفس خود متمرکز کنید. در این حالت مرکز افکار شما بسیار بیشتر بوده و ذهن ناخودآگاه شما آماده پذیرش افکار جدید خواهد بود.

پس از انجام این تمرینات و احساس آرامش کامل در ذهن و وجودتان، تصور کنید که پول و ثروت همواره وارد زندگیتان می شود. البته این فقط یک مورد از تصویرسازی ها است. شما می توانید تصویرسازی را در رابطه با هر هدفی که دارید؛ انجام دهید. برای مثال اگر ماشین گران قیمتی را دوست دارید، تصور کنید که سوار آن هستید و از آن استفاده می کنید و یا تصور کنید که در حال خریدن خانه مورد علاقه خود هستید. از سوی دیگر مطابق قانون جذب، شما با قدرت تجسم و تصویرسازی پیامی پر از انرژی را به جهان اطراف خود ارسال می کنید و جهان هم خیلی زود به این خواسته های شما پاسخ می دهد و ثروت را به زندگی شما سرازیر می کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر