یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

تی زون صورت و بهترین ماسک از بین بردن چربی در این ناحیه

عکس, تی زون صورت و بهترین ماسک از بین بردن چربی در این ناحیه

تی زون یک منطقه چرب در صورت است. هر اندازه که پوست شما چرب تر باشد، چربی این بخش نیز بیشتر خواهد بود. چربی موجب می‌شود جوش و آکنه بسیاری در این بخش تولید شده و باعث التهاب شود. با توجه به وجود غدد چربی موجود در این بخش، می‌توان نتیجه گرفت که احتمال بسته شدن منافذ پوستی این ناحیه زیاد است. بنابراین، باید از روش ها و ماسک های متفاوتی برای این ناحیه استفاده کنید تا میزان چربی آن را متعادل کنید.

تی زون صورت به ناحیه T شکلی گفته می شود که در پیشانی به صورت یک خط افقی و در خط بینی به صورت یک خط عمودی کشیده شده است. این ناحیه غدد چربی زیادی دارد و بنابراین چرب تر از سایر نقاط صورت است. این مسئله در پوست های چرب مشکل ساز می شود. زیرا تی زون بیش از حد چرب شده و باعث بسته شدن منافذ پوست و ایجاد جوش و آکنه می شود. برای کنترل چربی و مراقبت از پوست این ناحیه لازم است موارد خاصی را رعایت کنید. روش های مختلفی برای کنترل چربی تی زون وجود دارد مانند استفاده از ماسک خاک رس، لایه برداری پوست، شستشوی مرتب پوست، استفاده از روغن های گیاهی و ….

خاک رس برای کنترل چربی صورت بسیار موثر می‌باشد. این ماسک به راحتی چربی ناحیه T را کنترل می‌کند. آنچه که ماسک خاک رس را از سایر ماسک های موجود متفاوت می‌سازد، درمان منافذ بسته پوست است. در وقع با باز نمودن منافذ، میزان چربی ها و جوش صورت را به شدت کاهش می‌دهد. ماسک خاک رس به صورت آماده در بازار وجود دارد. البته می‌توان آن را در منزل نیز تهیه کرد. برای این کار مقداری خاک رس را به آب یا آبلیمو مخلوط کنید تا حالتی خمیر مانند به خود بگیرد. این ماسک هیچگونه ضرری برای پوست ندارد و در انواع لوازم آرایشی نیز می‌توان آن را مشاهده کرد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر