یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

جراحی افتادگی پلک‌ برای چین های پشت پلک

عکس, جراحی افتادگی پلک‌ برای چین های پشت پلک

جراحی افتادگی پلک‌ یا بلفاروپلاستی یکی از جراحی های زیبایی چشم است که با هدف برداشتن پوست های اضافه روی پلک و درمان افتادگی هم چنین چین های پشت پلک انجام می شود.

در این پست شما را با جراحی blepharoplasty آشنا می کنیم. افتادگی پلک می تواند ارثی باشد یا میتواند بر اساس بالا رفتن سن ایجاد شود در هر دو شرایط این جراحی انجام می شود.

پیش از خواندن این پست بهتر است صادقانه بگوییم که اگر شما این مشکل را به صورت جدی و مادرزادی دارید با جراحی ممکن است به نتایجی که در تصور خود دارید نرسید چرا که برداشتن پوستهای پشت پلک محدودیت دارد و پزشک نمی تواند خیلی این کار را انجام دهد تا شما در دید خود دچار مشکل نشوید در نتیجه بهتر است از پزشک بخواهید به شما بگوید که چند درصد تغییر خواهید کرد.

این جراحی برای این موارد است :

بهبود چین و چروک‌های اطراف چشم: با پیری، سلول‌ها طراوت و شادی خود را از دست داده و باعث شکل گیری چین و چروک در سطح پوست می‌شوند. بلفاروپلاستی روشی کارآمد برای رفع و درمان چین و چروک‌های اطراف چشم است که با ترکیب با سایر روش‌های زیبایی می‌تواند نتایج فوق العاده‌ای به ارمغان آورد.

رفع افتادگی پلک‌های چشم: وجود چربی و یا هرگونه بافت اضافی در پلک‌های بالایی چشم باعث افتادگی پلک‌ ها و خسته نشان دادن حالت چشم‌ها و صورت می‌شود. بلفاروپلاستی روشی مناسب برای برداشتن این بافت‌های اضافه و برگرداندن چهره‌ای شادتر به افراد می‌باشد.

برطرف کردن پف زیر چشم ها: معمولا افزایش سن اثرات اولیه خود را با چین و چروک و پف زیر چشم‌ ها نشان می‌دهد. کشیده شدن بیش از حد لایه‌های بافتی پلک پایینی چشم در اثر چین و چروک منجر به پف به نظر رسیدن پلک‌های پایینی چشم می‌شود که به راحتی می‌تواند توسط عمل افتادگی پلک چشم درمان شود.

مراحل عمل افتادگی پلک چشم
پس از مشاوره با پزشک خود توصیه می‌شود تا دو هفته قبل از عمل مصرف دارو‌هایی مانند آسپرین، ایبوپروفن ها، مفنامیک اسید، پیروکسیکام و… را قطع کنید و در صورت نیاز از مسکن‌های خیلی ساده مانند استامینوفن استفاده کنید. در روز عمل نیز بدون هیچ گونه آرایشی در بیمارستان و یا کلینیک حاضر شوید.

عمل افتادگی پلک چشم به سه صورت بی حسی موضعی، بیهوشی ناقص و بیهوشی کامل بسته به شرایط و انتخاب بیمار قابل انجام است. این عمل با تخلیه بافت چربی اضافه و سپس برداشتن پوست اضافی همراه است که معمولا از طریق یک برش بسیار کوچک انجام می‌شود. در برخی موارد که افتادگی تحت تاثیر عوامل مادرزادی است برداشتن برخی از عضلات محل افتادگی نیز مورد نیاز است. در انتها عمل جراحی با بخیه به اتمام می‌رسد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر