یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

جراحی سنتی بواسیر یا لیزر کردن کدام یک را انتخاب کنم

عکس, جراحی سنتی بواسیر یا لیزر کردن کدام یک را انتخاب کنم

برای درمان بواسیر گذشته از درمان های خانگی و سنتی درمان جراحی می تواند یک روش قطعی برای درمان باشد که البته پس از جراحی باید از رژیم غذایی سالم و پر فیبر استفاده کنید.

مزیت های لیزر نسبت به جراحی باز بواسیر:

بازگشت سریع تر به محیط کار و زندگی طبیعی خود را دارد.
با این نوع لیزر می توان تمام انواع هموروئید، شقاق،کیست مویی و فیستول را بصورت هم زمان درمان و جراحی نمود.
محل جراحی شده با لیزر احتیاجی به پانسمان ندارد.
لیزر محیط عمل را استریل نموده و سبب کاهش عفونت محل عمل می گردد. این دلیل اصلی آن است که انتقال بیماری های ویروسی از جمله هپاتیت و ایدز را به صفر می رسد.
به علت ترمیم عروق لنفاوی توسط لیزر ورم محل بعد از عمل بسیار کمتر از روش های دیگر می شود و محل جراحی بدون هیچگونه جای زخم (اسکاری) ترمیم می گردد.
لیزر عروق کوچک بریده شده در هنگام عمل را ترمیم می کند که این منجر میشود خون ریزی هنگام عمل کاهش می یابد.
لیزر هنگام عمل به بافت اطراف صدمه نمی زند و مانند کوتر باعث نکروز نمی شود به همین علت درد بعد از عمل کاهش داشته و به اسفنکتر مقعد و ناحیه اطراف عمل آسیبی وارد نمی شود. این مزیت لیزر باعث کاهش عارضه بی اختیاری مقعد می گردد.

جراحی لیزر بصورت سرپایی بوده و بدون بیهوشی قابل انجام است
لیزر در هنگام برش و برداشتن تگ پوستی انتهای عصب بریده شده را نیز ترمیم کرده و در نتیجه بیمار بعد از عمل درد نداشته یا درد بسیار کمی دارد.
بیمار فقط یک شب استراحت می کند و نیاز به استراحت بیش تر ندارد.

درمان هموروئید با لیزر نسبت به جراحی سنتی :لیزر هنگام عمل به بافت اطراف صدمه نمی زند و مانند کوتر باعث نکروز بافت نمی شود. همچنین مانند کوتر تماس مستقیم با نسج را ندارد و عروق را مانند کوتر نمی سوزاند به همین علت درد بعد از عمل کاهش داشته و به اسفنکتر مقعد آسیبی وارد نمی شود. این مزیت لیزر باعث کاهش عارضه بی اختیاری مقعد می شود. لیزر دوره نقاهت کوتاه و کوتر دوره نقاهت طولانی و دردناکی دارد. البته درد بعد از جراحی همورویید با لیزر بسیار خفیف است و با مسکن ساده قابل کنترل است.

لیزر در هنگام برش و برداشتن پاکه هموروئید انتهای عصب بریده شده را ترمیم می کند و در نتیجه بیمار بعد از عمل درد نداشته یا درد بسیار کمی دارد. لیزر عروق کوچک بریده شده در هنگام عمل را ترمیم می کند و در نتیجه خون ریزی هنگام عمل کاهش می یابد.این عمل بطور سرپایی و بدون بیهوشی قابل انجام است. بیمار فقط شب اول استراحت می کند و نیاز به استراحت بیش تر ندارد. بیمار بازگشت سریع تر به محیط کار و زندگی طبیعی خود دارد. با این نوع لیزر می توان تمام انواع هموروئید و حتی شقاق و فیستول را هم زمان درمان نمود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر