یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

جنس فیلتر ماسکها چیست

عکس, جنس فیلتر ماسکها چیست

بهترین و ایمن ترین پارچه برای تهیه ماسک در سراسر جهان پارچه ملت بلون است که نقش فیلتر را در برابر ورود میکروب‌ها و ذرات با اندازه نانومتری ایفا می‌کند . از ملت بلون برای تهیه ماسک سه لایه جراحی استفاده می‌شود و پزشکان، پرستاران و دیگر کارکنان بیمارستان‌ها از آن استفاده می‌کنند.

این پارچه در وزن‌های مختلف تولید می‌شود که بهترین وزن برای تولید ماسک ۲۰ تا ۴۰ گرم است. این پارچه توسط تکنولوژی ملت بلون و الیاف پلی پروپیلن تهیه می‌شود.

توجه داشته باشید لایه ملت بلون با خیس شدن هیچ تغییر حالتی نداده و ردی از رطوبت در آن یافت نمی‌شود، بنابراین اگر ماسک شما مرطوب شده است حتی اگر آب از آن رد نشده باشد، مطمئن باشید در آن از پارچه ملت بلون استفاده نشده است.

برای اینکه از وجود لایه ملت بلون در ماسک و استاندارد بودن آن مطمئن شوید، ماسک را به صورت خود زده و سعی کنید شعله شمع را با فوت کردن خاموش کنید. اگر شمع خاموش نشد در ماسک شما لایه ملت بلون استفاده شده است.

ملت بلون در برابر شستشو و مواد شوینده مقاوم نیست، بنابراین این ماسک‌ها یکبار مصرف هستند و در صورت شستشو خاصیت خود را از دست خواهند داد. توصیه می‌شود از این ماسک‌ها فقط برای یک روز کاری استفاده کنید و سپس آن را دور بیاندازید، زیرا اگر ماسک شما آلوده شده باشد در استفاده مجدد از آن این آلودگی به شما منتقل خواهد شد.

آموزش کامل و تصویری دوختن ماسک سه لایه

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر