یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

جوانسازی پوست و درمان ریزش مو فقط با ثعلب

ثعلب همان گیاهی است که به صورت پودر شده داخل بستنی ریخته می شود تا آن را کشدار کند.شما می توانید آن را از عطاری ها یا لوازم قنادی فروشی ها تهیه کنید.  این گیاه دارویی چه خواصی دارد؟ ثعلب به بازسازی سلول های پوستی کمک می کند، باعث سفت تر شدن پوست شده و با رفع چین و چروک باعث جوان سازی پوست صورت می شود.در طب سنتی ثعلب به عنوان یکی از بهترین گیاهان دارویی برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی از جمله آکنه و جوش صورت استفاده می شود.در طب سنتی از ثعلب به دلیل مقادیر بالای مواد مغذی که دارد برای تقویت فولیکول ها و درمان ریزش مو استفاده می شود.هم چنین ثعلب دارای خواص ضد میکروبی قوی است که می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند و خطر ابتلا به سرفه و سرماخوردگی را کاهش دهد.طبیعت ثعلب گرم و مرطوب می باشد. ثعلب حاوی مقادیر بالای لعاب، نشاسته و آلبومین است.

توجه داشته باشید که ثعلب های موجود در بازار ممکن است به روش های شیمیایی تهیه شده باشند به همین دلیل توصیه می کنیم که در خانه آرد ثعلب را تهیه کنید؛ غده های ثعلب را از عطاری ها خریداری کرده و در خانه با آسیاب به آرد تبدیل کنید.

روش تقویت مو با ثعلب : 

مقداری پودر ثعلب را با روغن زیتون و گل سرخ ترکیب کرده و بر روی مو ها و پوست سر بمالید، بگذارید ۱۵ دقیقه بماند و سپس با آب و شامپو بشویید.

روش زیبا سازی پوست با ثعلب :

یک قاشق چای‌خوری پودر ثعلب را با یک قاشق غذاخوری آبلیمو و دو قاشق غذاخوری گلاب مخلوط کنید و آن را روی صورت خود ماسک کنید. پس از یک ساعت ماسک را از روی صورت‌تان بشویید. استفاده دوبار در هفته از این ماسک می‌تواند شما را امیدوار کند که پوستی شفاف خواهید داشت.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر