یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

حلال انواع چسب روی لباس و فرش و کفپوش

عکس, حلال انواع چسب روی لباس و فرش و کفپوش
لکه چسب از روی لباس و سطوح به سختی پاک می شود و باید از حلال مخصوص آن استفاده کنید. چسب ممکن است روی لباس شما بریزد یا روی سطوح .
پاک کردن چسب قطره ای از روی پارچه
چسب آکواریوم : اگر چسب آکواریوم بر روی سطح شما ریخته شده باید این کار را چند بار تکرار کنید تا چسب از روی سطح مورد نظر جدا شود.
لکه چسب نواری از روی دیوار و یا هر وسیله دیگری :می توانید انگشت خود را به مقداری روغن آغشته کرده و سپس بر روی لکه بکشید تا اثر آن محو شود.
چسب ۱۲۳ :استفاده از اسپری پیف پاف نیز می تواند چسب های قوی همچون چسب ۱۲۳ را به خوبی پاک کند
چسب قطره ای : استون ( می تواند تمامی لکه های مختلف از چسب قطره ای بر روی سطوح را به خوبی پاک کند. تنها کافیست مقداری استون را بر روی پنبه ریخته و بر روی چسب قرار دهید تا همانند لاک از روی سطوح پاک شود.)
برای پاک کردن چسب اگر سرکه به سطح زیرین آسیبی نمی زند می توانید مقداری پنبه را به سرکه آغشته کرده و سپس بر روی چسب قرار دهید تا کم کم از روی سطح جدا شود.
پاک کردن چسب قطره ای از روی دست : دست خود را با آب گرم ماساژ دهید و سپس آنها را در مقداری سرکه خیس کنید و به ماساژ دادن دست خود ادامه هید. این کار باعث می شود تا چسب نرم شده و از روی دست جدا شود.
هم چنین برای از بین بردن چسب این حلال ها نیز ذکر شده است :
حلال چسب نواری : روغن مایع
حلال چسب مایع : پنبه آغشته به سرکه
حلال چسب آکواریم: پنبه آغشته به سرکه
حلال چسب قطره ای: ۱. سرکه ۲. حرارت مستقیم مانند اتو
روش کندن و پاک کردن چسب و جای برچسب از روی پلاستیک : از بین بردن چسب به ویژه چسب آکواریوم از سطوح پلاستیکی می تواند کمی دشوار باشد زیرا اکثر چسب ها بعد از خشک شدن ماهیتی پلاستیکی پیدا خواهن کرد است ، بنابراین پاک کننده های شیمیایی ممکن است این سطوح را از بین ببرند.
بهترین روش پاک کردن لیبل و برچسب از روی شیشه: استفاده از یخ نیز برای از بین بردن لکه چسبی است که هنوز به‌طور کامل خشک نشده است. ماده‌ای مانند یخ باعث انجماد چسب خواهد شد و همچنین از پخش شدن آن نیز جلوگیری می‌کند. چنددقیقه‌ای یخ را روی لکه قرار داده و بعد سعی کنید آن را با دستمالی پاک نمایید.
پاک کردن برچسب شیشه مربا:بطری شیشه ای و برچسب را در آب گرم و صابون ۱۰ تا۳۰ دقیقه خیس کنید این کار باعث می شود برچسب براحتی با انگشت جدا شود . اگر نمی توانید شی شیشه ای را در آب خیس کنید، دستمال و یا اسفنج را خیس کرده و روی برچسب قرار دهید و با انگشت یا چاقو از یک طرف شروع به جدا کردن آن کنید.
پاک کردن چسب آکواریوم از روی کاشی:چسب آکواریوم هم مانند تمام محصولات مشابه، در صورت قرار گرفتن در معرض طولانی مدت گرما، تضعیف می شود. به همین دلیل گفته می شود گرم کردن چسبِ روی دست آن را تضعیف کرده از بین می برد. پس روی چسب سشوار گرفته و زمانی که احساس کردید چسب گرم و شل شده است آن را با اسفنج یا پارچه ای پاک کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر