یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

خطرات اسپری رنگ مو موقت و میزان ماندگاری آن

عکس, خطرات اسپری رنگ مو موقت و میزان ماندگاری آن

همان طور که از اسم این اسپری ها مشخص است تاثیر آنها موقتی است. در این پست شما را با معایب و مزایای این اسپری ها آشنا می کنیم.

مزایا :

از آنجایی که اسپری رنگ مو فقط قسمت بیرونی مو را می پوشاند، به طور کلی هیچ آسیبی به ساختار خود مو وارد نمی کند. این رنگ در قشر مو نفوذ نمی کند، بنابراین رنگ طبیعی مو یا ملانین شما را تغییر نمی دهد، حداقل از لحاظ تئوری!

حاوی آمونیاک نیستند، بوی شیمیایی تندی ندارند و به اندازه رنگ دائمی مو مضر نیستند.

بهترین راه برای این هستند که شما پیش از رنگ دائمی مو بدانید رنگ موی مورد نظر شما به شما می آید و آن را دوست دارید یا نه ؟

استفاده از آن راحت است و به سرعت می توانید در خانه موهای خود را رنگ کنید.

نیازی به صرف هزینه های زیاد برای رنگ کردن موهای خود نخواهید داشت.

به راحتی شسته می شود. بنابراین اگر از آن ناراضی باشید به راحتی می توانید از آن خلاص شوید.

معایب:

موقتی بودن این رنگ موها را میتوان  بزرگ ترین عیب آنها دانست.

موها را خشک می کنند. بنابراین برای موهای خشک مناسب نیستند.

موهای سفید را به طور کامل پوشش نمی دهند.

روش مصرف :

اگرچه رنگ موی موقت حاوی مواد شیمیایی قوی موجود در رنگ مو دائمی نیست، اما مواد تشکیل دهنده ممکن است باعث واکنش آلرژیک شوند. بنابراین، قبل از استفاده از آن ها حتما یک تست آلرژی انجام دهید. مقدار کمی از رنگ را به قسمت داخلی آرنج خود بمالید. آن را با بانداژ بپوشانید و بگذارید ۴۸ ساعت بماند. اگر به محصول حساسیت داشتید، از آن استفاده نکنید. اگر پوست شما بدون هیچ تغییری باقی ماند، استفاده از آن  برای شما بی خطر است.

یک پارچه یا حوله را روی لباس خود بیندازید یا از یک لباس کهنه استفاده کنید. زیر ممکن است هنگام استفاده از اسپری، مقداری از رنگ روی لباس شما بریزد.این مرحله بسیار مهم است. زیرا باعث می شود رنگ به خوبی در بطری مخلوط شده و محصول به بهترین شکل خود روی موهای شما قرار می گیرد.

قوطی را چهار تا شش اینچ از موهای خود دور نگه دارید و اسپری کنید. دقت کنید که موهای شما باید حتما خشک باشد. نکته مهم دیگر این است که در اسپری کردن رنگ روی موهایتان زیاده روی نکنید. زیرا این کار باعث خشک شدن موها می شود.بعد از اینکه تمام موهای خود را اسپری کردید، چند دقیقه صبر کنید تا رنگ کاملا خشک شود. سپس می توانید هر مدلی که دوست داشتید روی موهای خود پیاده کنید.

میزان دقیق ماندگاری آنها :

این محصول تا زمانی که موهای خود را نشویید رنگ خود را حفظ می کند. اما ممکن است با اولین شستشو کامل از بین نرود و لازم باشد دوباره موهای خود را شامپو بزنید. در برخی موارد نیز ممکن است رنگ طی چند هفته به تدریج محو شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر