یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

خطرات و فواید آر اف صورت

عکس, خطرات و فواید آر اف صورت

روش درمانی RF از سال ۲۰۰۱ برای مبارزه با افتادگی پوست و علائم پیری استفاده می شود. ترمالیفت اولین نوع RF برای سفت شدن پوست بود. اما در حال حاضر بسیاری از شرکت ها فناوری مشابهی را ارائه می دهند. تمام این سیستم ها به یک شکل عمل می کنند. امواج فرکانس رادیویی لایه عمیق پوست شما را بین ۱۲۲ تا ۱۶۷ درجه فارنهایت (۵۰ تا ۷۵ درجه سانتی گراد) گرم می کند.

امواج رادیویی، وای فای و مایکروویو همه انواع امواج RF هستند. شکل تشعشع مورد استفاده برای سفت شدن پوست با آر اف حدود یک میلیارد برابر کمتر از اشعه ایکس انرژی آزاد می کند.

خطرات آر اف صورت چیست؟
سفت شدن پوست با آر اف معمولاً زمانی ایمن تلقی می شود که توسط جراح دارای مجوز انجام شود. اگر این روش به اشتباه انجام شود، ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد. شایع ترین عوارض جانبی آن عبارتند از:

تورم موقت
سرخی
مور مور شدن پوست
افرادی که پوست تیره تری دارند بیشتر در معرض عوارض جانبی ناشی از درمان با لیزر و RF هستند.
شکل تابش RF مورد استفاده در این روش مشابه نوع تابش ساطع شده از سایر وسایل خانگی معمولی مانند تلفن های همراه یا WiFi است.
اگرچه اثرات طولانی مدت تابش امواج کم انرژی کاملاً مشخص نیست، اما هنوز هیچ مدرک قطعی وجود ندارد که نشان دهد تابش RF خطری برای سلامتی افراد دارد.

برخی از مزایای مهم آر اف عبارتند از:

کانتورینگ صورت
قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم، بیایید نگاهی به نحوه پیر شدن پوست بیندازیم. در زیر سطح پوست، داربست کلاژن و الاستین از درم و اپیدرم پشتیبانی می کند. این ساختار پوست شما را انعطاف پذیر، شاداب و محکم نگه می دارد. از ۲۵ سالگی به بعد، ما هر سال بین ۱ تا ۲ درصد کلاژن طبیعی خود را از دست می دهیم. به مرور زمان و با افزایش سن، داربست ضعیف تر شده و در نهایت و خرد می شود.

خواص گلیسیرین برای سفیدی صورت و زیبایی پوست و مو
بدتر اینکه سلول های سطح پوست ما (اپیدرم) به سرعت در دوران جوانی تجدید نمی شوند. نتایج حاصل از آن تیرگی، افتادگی، چین و چروک و مسائل مربوط به بافت است. آر اف نه تنها باعث سفت شدن پوست می شود، بلکه منجر به بازسازی خطوط برای ایجاد پوستی قوی، محکم و جوان می شود. این عمل سفت کننده باعث می شود RF به ویژه برای چانه، گردن و خط فک مناسب باشد. همچنین می توان از آن برای سفت کردن اطراف بینی و دهان، زیر چشم، و افتادگی ابرو استفاده کرد.

بهبود تدریجی پوست
همانطور که گفتیم، درمان فرکانس رادیویی باعث تولید کلاژن و الاستین جدید در بدن می شود. با این تأثیرات، پوست قدیمی و آسیب دیده با پوست جدید و سالم جایگزین می شود. این سلول ها نیز به طور طبیعی محکم تر و محکم تر می شوند. اما این اتفاقات یک شبه نمی افتند. بلکه به مرور زمان و به تدریج شاهد بهبودی پوست و چهره خود خواهید بود.

صاف شدن خطوط ریز و چین و چروک صورت
یک منبع معتبر در سال ۲۰۱۸ به بررسی تاثیر فرکانس رادیویی بر چین و چروک های دور چشم ۷۰ زن میانسال پرداخت. محققان دریافتند که سه جلسه درمان در طول ۶ هفته به طور قابل توجهی چین و چروک آنها را کاهش می دهد.

نتایج طولانی مدت
به لطف افزایش تولید کلاژن و الاستین، بهبود پوست شما طولانی مدت خواهد بود. برخی از روش های درمانی صورت فقط عضلات صورت را تحریک می کنند یا بافت ها را به طور موقت چاق می کنند. اما RF فرآیندهای ترمیم داخلی پوست را تحریک می کند و در نتیجه کلاژن به طور ذاتی ماندگار می شود. بنابراین نتایج درمان شما می تواند تا دو سال ادامه یابد.

افزایش اسید هیالورونیک (HA)
اسید هیالورنیک قهرمان شناخته شده مراقبت از پوست است. این ماده در کنار کلاژن و الاستین افزایش می یابد. این بدان معناست که با آر اف می توانید از پوستی نرم ، ابریشمی و مرطوب تری برخوردار شوید.مولکول های HA به طور طبیعی مولکول های آب را جذب کرده و به آن ها متصل می شوند. بنابراین این جزء اصلی سد طبیعی رطوبت پوست شما است و باعث هیدراته شدن پوست شما می شود. همچنین، افزایش سطح پوست می تواند ظاهر خطوط و چین و چروک را کاهش دهد، قرمزی را تسکین داده و به داشتن پوستی شفاف تر کمک کند.

آرامش بخش و بدون درد
یکی از جذاب ترین جنبه های درمان RF طبیعت غیر تهاجمی و ملایم آن است. در حالی که امواج انرژی رادیویی پوست را گرم کرده و در نهایت بافت ها را سفت می کند، این کار را بدون آسیب رساندن به لایه بالای پوست انجام می دهد. بنابراین برای بیمارانی که از سوزن متنفرند ، این درمان می تواند گزینه ایده آلی باشد.

دستگاه آر اف خانگی
چندین شرکت دستگاه های RF درمانی خانگی را ارائه می دهند. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد حداقل برخی از دستگاه ها برای درمان افتادگی پوست و چین و چروک موثر هستند.یک منبع معتبر در سال ۲۰۱۷ اثربخشی ۶ هفته ای درمان RF را با استفاده از دستگاه خانگی برای چین و چروک چشم مورد بررسی قرار داد. تقریباً در ۳۳ شرکت کننده بهبودهایی مشاهده شد و هیچ عارضه جانبی گزارش نشده بود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر