یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

خواص جلبک قرمز و آموزش ماسک آن

عکس, خواص جلبک قرمز و آموزش ماسک آن

در پست قبل درباره خواص جلبک سبز برای شما نوشته ایم در این پست قصد داریم در خصوص جلبک قرمز توضیحاتی ارائه دهیم. جلبک های قرمز به دلیل دارا بودن پروتئین زیاد و نداشتن مواد سمی به عنوان مواد غذایی نیز استفاده میشود.جلبک قرمز در کف اقیانوس ها و در دمای بالا زیست میکند .

خواص جبلک قرمز:

پاکسازی و شفاف نمودن پوست:

به علت دارا بودن خواص متعدد این نوع جلبک‌ها از آنها در لوازم آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می‌شود. یکی از خواص جلبک قرمز حفظ جوانی و شادابی پوست می‌باشد.

محافظت از قلب و کبد‌های غیر الکلی

یکی دیگر از خواص جلبک‌های قرمز این است که به ما این امکان را خواهند داد که با مصرف آنها تا حد قابل توجهی سلامت کبد و قلب خود را تامین کنیم. البته لازم به ذکر است که کبد‌های الکلی را نمی توان با استفاده از جلبک دریایی قرمز در مقابل بیماری‌ها و ناراحتی‌های احتمالی محافظت کرد. اما به طور کلی مصرف این ماده غذایی ارزشمند به کنترل کردن میزان چربی خون و کلسترول کمک شایانی خواهد کرد. همچنین طبق آخرین تحقیقاتی که توسط محققان بر روی این نوع جلبک‌های دریایی صورت گرفته است. مصرف این نوع جلبک ضمن برطرف نمودن التهابات در قلب به کاهش پلاک‌ها و آترواسکلروتیک نیز کمک خواهد کرد و ضایعات مضر ناشی از مواردی که به آنها پرداختیم را تا حد قابل توجه و چشمگیری کاهش می‌دهند.

تامین انرژی مورد نیاز بدن

این نوع جلبک‌ها دارای مقادیر قابل توجهی کربوهیدرات و بوده که به تولید انرژی کمک شایانی می‌کنند. در واقع :جلبک‌ قرمز دارای مقادیر قابل توجهی آمینو اسید نیز می‌باشند ، که یکی از مواد ضروری و مفید برای بدن به شمار می‌رود .به همین منظور بسیاری از افراد برای تامین انرژی از این نوع جلبک‌های دریایی استفاده می‌کنند.

آموزش بهترین ماسک صورت با جلبک قرمز و خواص آن

 ماسک خاک رس و جلبک قرمز 

ماسک خاک رس و جلبک قرمز  ترکییبی مناسب جهت لایه برداری ملایم ،رفع سلول های مرده پوست و کاهش منافذ باز پوست می باشد. این ماسک سلول های مرده پوست را از بین برده و فورا پوست را نرم و احیا می نماید همچنین با رفع آلودگی و چربی مازاد از روی پوست آن را شاداب تر نمایش می دهد. ماسک خاک رس و جلبک قرمز  منافذ پوست را پاکسازی نموده و سبب کاهش منافذ پوستی می گردد.

ویژگی های اصلی:

-پاکسازی پوست

-رفع سلول های مرده پوست

-پاکسازی عمیق منافذ پوست

-رفع آلودگی و چربی مازاد پوست

-اصلاح منافذ باز

– لایه برداری ملایم

– تسهیل تنفس پوستی

– حاوی مواد معدنی

– افزایش لطافت پوست

-تاثیر فوری بعد از شست و شو

برای چه افرادی مناسب است:

ماسک خاک رس و جلبک قرمز ، برای پوست های چرب و مختلط مناسب است.

چه تاثیری دارد:

ماسک خاک رس و جلبک قرمز لورال با پاکسازی و لایه برداری ملایم از پوست موجب افزایش نرمی و لطافت پوست شما می گردد و نمایی شاداب به چهره شما می بخشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر