یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

خوشمزه ترین آموزش تارت شکلات میوه

عکس, خوشمزه ترین آموزش تارت شکلات میوه

در صورت تمایل , می توانید داخل تارت ها را قبل از قرار دادن میوه , از خامه شیرین شده پر نمایید و یا برای داشتن طعمی شکلاتی می توانید ۲۲۵ گرم مایه شکلات فندقی را با ماست سفت یا خامه فرم گرفته مخلوط نموده و وسط تارت ها را پر نمایی

مواد لازم جهت تهیه تارت میوه ای شکلاتی :

شکلات خالص : ۵۰ گرم………………………… مربا یا ژله زردآلو : ۳ قاشق غذاخوری

آرد معمولی : ۲۵۰ گرم………………….مغز خشکبار , تفت داده : ۵۰ گرم

پودر کاکائو : ۳ قاشق غذاخوری……………………….شکر دانه ریز : ۴۰ گرم

کره : ۱۵۰ گرم…………………. میوه آماده شده : ۳۵۰ گرم

آب : ۳ قاشق غذاخوری
آرد و پودر کاکائو را در کاسه ای الک نمایید . کره را به قطعات کوچک تقسیم نموده و به آرد و کاکائو اضافه نمایید . آن ها را با نوک انگشت با هم ترکیب نمایید تا به شکل خرده های ریز نان در بیایند . شکر را به مخلوط اضافه نمایید و سپس حدود یک تا دو قاشق غذاخوری آب اضافه نمایید تا به شکل خمیر صافی دربیاید . روی خمیر را بپوشانید و به مدت ۱۵ دقیقه در یخچال قرار دهید .

روی سطح صافی , کمی آرد بپاشید و خمیر را پهن نمایید و کف شش قالب مخصوص تارت یک نفره را با این خمیر بپوشانید . روی خمیر را با استفاده از چنگال , سوراخ نمایید و با فویل بپوشانید . قالب ها را در فری که از قبل گرم شده روی حرارت ۱۹۰ درجه سانتیگراد یا ۳۷۵ درجه فارنهایت و یا عدد ۵ فرهای گازی به مدت ۱۰ دقیقه قرار دهید تا خمیر بپزد . فویل را از روی خمیرها بردارید و مجدد آن ها را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه داخل فر بگذارید تا خمیر ترد شود . سپس قالب ها را روی سینی مشبک فلزی بگذارید تا کاملا خنک شوند .

شکلات را آب نمایید و خشکبار خرد شده و تفت داده را در بشقابی بریزید . خمیرهای پخته را از قالب ها جدا نمایید . شکلات آب شده را به لبه های خمیر بمالید و در بشقاب خشکبار برگردانید تا خرده مغز خشکبار به تارت بچسبند . اجازه دهید تا مواد خودشان را بگیرند . میوه ها را وسط تارت ها بگذارید و مربای زردآلو یا ژله رقیق شده با یک قاشق غذاخوری آب , را روی میوه ها بمالید . تارت ها را تا موقع مصرف سرد و خنک نگه دارید .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر