یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

خوشمزه ترین روش پختن سینه مرغ رژیمی

عکس, خوشمزه ترین روش پختن سینه مرغ رژیمی

روغن زیتون یک قاشق سوپ خوری…………….نمک و فلفل سیاه

سینه مرغ بدون پوست و استخوان

سینه‌های مرغ رو روی تخته قرار داده و به کمک یک شیشه مربایی بزرگ، شروع کنید به کوبیدن اون‌ها تا ضخامت شون کمتر بشه.مقداری نمک و فلفل روی سینه مرغ بپاشید. اگه بخواید میتونید در این مرحله ادویه و سبزیجات خشک شده معطر هم بهشون اضافه کنید.ماهیتابه رو روی حرارت قرار بدید تا کمی گرم بشه و بعد روغن رو بهش اضافه کنید. ماهیتابه رو بچرخونید تا تمام سطح کف اون روغنی بشه.

سینه مرغ رو داخل ماهیتابه قرار بدید و با حرارت متوسط اجازه بدید یک طرفشون به مدت ۱ تا ۲ دقیقه بپزه. توی این یک دقیقه اصلا اون‌ها رو جابجا نکنید.حالا که یک طرف سینه‌های مرغ کمی پخت و طلایی شد، اون‌ها رو برگردون کنید.توی این مرحله باید حرارت رو کم کنید.در ماهیتابه رو بذارید و تایمر رو روی ده دقیقه تنظیم کنید. از یک ماهیتابه استفاده کنید که در اون به خوبی بسته بشه. توی این ده دقیقه به هیچ عنوان در ماهیتابه رو باز نکنید.

بعد از اینکه ۱۰ دقیقه تمام شد، بدون اینکه در ماهیتابه رو بردارید، حرارت رو خاموش کرده و مجددا تایمر رو روی ۱۰ دقیقه تنظیم کنید. حواستون باشه که همچنان در ماهیتابه رو باز نکنید.بعد از تمام شدن ده دقیقه می‌تونید در ماهیتابه رو باز کنید و سینه‌ی مرغ شما آمادست. می‌تونید اون رو برش زده و در کنار سبزیجات میل کنید و یا برای تهیه انواع سالاد، ساندویج و تاکو از اون استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر