یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

داروهای گیاهی تایید شده برای بیماران کلیه

عکس, داروهای گیاهی تایید شده برای بیماران کلیه

اختلالات ادراری

مصرف گیاهانی همچون سیاه‌دانه، قزنفل، کندر سفید و یا ترب برای اختلالات ادراری توصیه شده است.

رفع سنگ مثانه

مخلوطی از زعفران، عاقرقرحا، هل، سنبل، شاه‌دانه، خربق سفید، فلفل سفید و عسل برای رفع سنگ مثانه مفید ذکر شده است. تجویز گیاهانی همچون هلیله، بلیله، فلفل، دارچین، زنجبیل، شقایق، بادیان و قسط نیز برای درمان سنگ مثانه توصیه شده است.

درمان نارسایی کلیه در طب سنتی با عرق آلوئه‌ورا
آلوئه‌ورا گیاهی آبرسان است که مصرف آن می‌تواند حجم آب در بدن را افزایش دهد و از این طریق با دفع ادرار سموم را هم دفع می‌کند. پاکسازی و شستشوی بدن از ناخالصی‌ها و مواد زائد سلامت را به بدن برمی‌گرداند. به‌همین دلیل استفاده از ترکیبات گیاهی می‌تواند این هدف را دست‌یافتنی نماید.

درمان نارسایی کلیه در طب سنتی با عرق جعفری
جعفری گیاهی است که از قدیم‌الایام به ادرارآور بودن معرف بوده است. به‌همین جهت در درمان بیماری‌های کلیه مانند نارسایی، سنگ کلیه و عفونت‌های ادراری توصیه شده است. همین‌طور مصرف عرق جعفری بدن را در بیماری‌های سیستم ایمنی تقویت می‌کند. پس توصیه می‌کنیم روزانه یک فنجان عرق جعفری را برای درمان نارسایی کلیه بنوشید.

درمان نارسایی کلیه در طب سنتی با چای سبز
بهترین دارو برای نارسایی کلیه استفاده روزانه از چای سبز است. چای سبز گیاهی است که دارای خواص غذایی سرشار است. حاوی آنتی‌اکسیدان و پلی فنول است.آنتی اکسیدان موجود در چای باعث می‌شود بدن در مقابل عفونت مقاوم شود و التهابات در نفرون‌ها و بافت کلیه کم شود. پلی فنول موجود در چای سبز نیز می‌تواند از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر