یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

داروهای گیاهی قوی برای ضخیم کردن موها

عکس, داروهای گیاهی قوی برای ضخیم کردن موها

نازک شدن موها یعنی موهای شما در آستانه ی ریزش قرار دارند و بهتر است در همین مرحله آنها را درمان کنید . نازکی موها حجم موها را کمتر نشان داده و استفاده از شامپوهای ضخیم کننده مو بیشتر باعث ریزش مو می شود و تاثیر آنها موقتی است. پس با این درمان های سنتی برای نازکی موها و ضخیم کردن موها همراه شوید. خواندن مطلب زیر نیز برای شما مفید است :

تمامی نسخه های پزشکی و درمان های سنتی نازک شدن موها

کامفری یکی از بهترین گیاهان برای رشد موهستند و عصاره آن برای بهبود درهم تنیدگی مو مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین حاوی ویتامین ها و مواد معدنی است که به سلامت مو کمک می کند. کامفری پوست سر را تحریک و آرام می کند و موها را در برابر خشکی و شکستن محافظت می کند.

بذرکتان حاوی مقادیر فراوانی از اسیدهای چرب است که برای موهای شما ضروری است، همچنین شامل آنتی اکسیدان است که برای خلاصی از شر رادیکال ها به شما کمک می کند.

ریشه شیرین بیان حاوی سدیم تریترپن اسپانونیس، گلیکوسید و فلاونوئید است که پوست سر را تغذیه می کند و هر گونه آسیب هایی را که ممکن است به علت عفونت قارچی ایجاد شده باشد، بهبود می بخشد. همچنین به عنوان یک پاک کننده هم مورد استفاده قرار می گیرد.

رازک بعنوان یک گیاه محرک برای رشد مو شناخته شده است. رازک در قالب روغن استفاده می شود و برای ضخیم تر کردن مو موثر است. همچنین به عنوان یک ضدعفونی کننده طبیعی هم شناخته می شود. از دیگر خواص رازک می تواند به بهبود جریان خون نیز اشاره کرد.

برای افزایش ضخامت و پرپشت شدن مو به روش طبیعی، استفاده منظم از مواد پروتئینی ضروری است که در این زمینه تخم‌ مرغ بهترین گزینه است.

ابتدا بسته به بلندی موها، باید ۱ یا ۲ تخم‌مرغ انتخاب کرده و خوب بهم بزنید.بعد از حمام و وقتی مو‌ها هنوز خیس هستند، ساقه‌ها را به خوبی به تخم‌مرغ آغشته کنید و حدود ۳۰ دقیقه صبر کنید.پس مو‌ها را با آب ولرم و شامپو شستشو دهید.بهتر است از این روش یک یا ۲ بار در هفته استفاده کنید.روش دوم استفاده از زرده تخم مرغ: یک زرده تخم‌مرغ به اضافه یک قاشق غذاخوری روغن مو (تونیک مو) و دو قاشق غذاخوری آب (اختیاری) را با یکدیگر ترکیب می‌کنید و پوست سر خود را با این ترکیب ماساژ می‌دهید.از این روش نیز می‌توان یک بار در هفته استفاده کرد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر