یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

دانستی های واجب در خصوص آزمون آیلتس

عکس, دانستی های واجب در خصوص آزمون آیلتس

آیلتس یک آزمون برای هر چهار مهارت زبان شامل گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن است. آزمونهای Listening، Reading و Writing را همه در یک روز یکی پس از دیگری بدون وقفه ای بین آنها انجام می‌دهید. برای آزمون اسپیکینگ، می‌توانید یک اسلات آنلاین را در تاریخ و زمان دلخواه رزرو کنید. اگر در زمان تعیین شده اسلات را انتخاب نکنید، یک شکاف به طور خودکار به شما اختصاص می‌یابد. زمان کل آزمون کمتر از سه ساعت است.

دو آزمون آیلتس وجود دارد – IELTS Academic یا IELTS General Training. آزمایشی که انتخاب می‌کنید باید بر اساس کاری باشد که می‌خواهید انجام دهید.

آیلتس آکادمیک تعیین می‌کند که سطح مهارت زبان انگلیسی شما برای یک محیط دانشگاهی مناسب است یا خیر. این آزمون جنبه‌های زبان دانشگاهی را منعکس می‌کند و ارزیابی می‌کند که آیا آماده شروع آموزش یا تحصیل هستید.

آزمون عمومی آیلتس میزان مهارت زبان انگلیسی را در زمینه ای کاربردی و روزمره اندازه گیری می‌کند. وظایف و آزمونها هم محل کار و هم موقعیتهای اجتماعی را منعکس می‌کند.

محبوب ترین آزمون زبان انگلیسی در جهان برای کار، تحصیل و مهاجرت است. بیش از ۱۰ هزار سازمان به آیلتس به عنوان یک سازمان معتبر برای برقراری ارتباط در زبان انگلیسی اعتماد دارند. آیلتس مهارت زبان انگلیسی شرکت کنندگان را در چهار زمینه گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن ارزیابی می‌کند.

این آزمون که به صورت کاغذی یا کامپیوتری ارائه می‌شود، تنها آزمون زبان پر مخاطره است که برای مهاجرت در استرالیا، کانادا، نیوزلند و انگلستان شناخته شده است. آیلتس با تمرکز بر مکالمات انسانی، بیش از ۳۰ سال پیش پیشگام آزمایش زبان انگلیسی با چهار مهارت بود. آیلتس همچنان استانداردی را برای آزمون زبان انگلیسی امروز تعیین می‌کند.

سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) محبوب ترین آزمون مهارت زبان انگلیسی در جهان برای آموزش عالی و مهاجرت جهانی است.

بیش از ۱۱۰۰۰ سازمان در سراسر جهان به آیلتس اعتماد دارند، بنابراین وقتی در آزمون شرکت می‌کنید می‌توانید مطمئن باشید که توسط موسسات آموزشی، کارفرمایان، دولت‌ها و نهادهای حرفه ای در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است.

IELTS به عنوان یکی از پیشگامان چهار مهارت تست زبان انگلیسی ۳۰ سال پیش، امروزه به تعیین استاندارد برای آزمون زبان انگلیسی ادامه می‌دهد. دولت‌های استرالیا، کانادا، نیوزلند و انگلستان از IELTS برای پردازش درخواست‌های مهاجرت استفاده می‌کنند.

سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) محبوب ترین آزمون مهارت زبان انگلیسی در جهان برای آموزش عالی و مهاجرت جهانی است.

آیلتس توسط برخی از متخصصان برجسته ارزیابی زبان جهان توسعه یافته است و طیف وسیعی از مهارت‌های انگلیسی مورد نیاز برای موفقیت در شغل جدید یا تحصیل در خارج از کشور را آزمایش می‌کند.

نمونه سوالات آزمون آیلتس
معمولا یکی از راه‌های افزایش سطح مهارت برای شرکت در آزمون‌ها مطالعه و حل نمونه سوالات آن امتحان است که علاوه بر آشنایی دانشجو با فضای سوالات احتمالی، ذهنیت لازم برای شرکت در آزمون اصلی را نیز در آنها ایجاد می‌کند.

مطالعه نمونه سوالات آزمون IELTS باعث می‌شود با قالب آزمون آشنا شوید، انواع وظایفی را که در آزمون از شما خواسته می‌شود انجام دهید، تجربه کنید، خود را تحت شرایط امتحان آزمایش کنید و در نهایت پاسخ‌های خود را مرور کنید و آنها را با پاسخ‌های مدل مقایسه کنید.

نحوه تعیین نمرات ورودی آیلتس

هنگام تعیین نمرات آیلتس مورد نیاز برای ورود به سازمان خود، موارد زیر را در نظر بگیرید:

انتظارات شما از مهارت زبان انگلیسی در موسسه مورد نظر
مجموعه مهارت‌های ترجیحی متقاضیان
استاندارد مهارت‌های زبان مورد نیاز (به عنوان مثال برای ارائه، تحقیق، آموزش و غیره).
این ملاحظات به شما کمک می‌کند تا نمره کلی گروه آیلتس خود را و همچنین نمرات فردی برای هر بخش تعیین کنید: گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن.
دستورالعمل موسسات آموزشی

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر