یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

درشت کردن زیاد چشم با این گریم و آرایش ها

عکس, درشت کردن زیاد چشم با این گریم و آرایش ها

خط چشم دنباله‌دار می‌تواند چشم‌های شما را بزرگ‌تر نشان دهد. اگر چشمان کوچکی دارید، بهتر است از کشیدن خط چشم کلفت خودداری کنید. زیرا این کار چشمان شما را کوچک‌تر می‌کند. در عوض، می‌توانید یک خط چشم باریک روی پلک بالای خود بکشید و یک سوم انتهایی آن را به صورت مخروطی کمی کلفت کنید. برای درشت‌تر و کشیده‌تر شدن چشم‌ها بهتر است که دنباله خط چشم را بلندتر و کمی به سمت بالا بکشید.

هایلایت نه تنها به گونه‌های شما جلوه و شادابی خاصی می‌بخشد، بلکه چشمان شما را نیز بازتر نشان می‌دهد. هایلایتر خود را روی استخوان ابرو (قسمتی که ابروی شما بالا می‌رود)، در گوشه‌های داخلی چشم و در مرکز پلک خود بزنید تا چشمان بزرگ‌تری داشته باشید.

اگر می‌خواهید آرایش شما ظاهر طبیعی داشته باشد، از یک سایه قهوه‌ای روشن بر روی خط پشت پلک خود استفاده کنید. براش نرم و کوچکی را به سایه آغشته کنید و به آرامی روی پلک خود بمالید. توجه داشت باشید که سایه‌های تیره و غلیظ چشم را کوچک‌تر نشان می‌دهند.

در گوشه داخلی و گوشه‌های بیرونی چشم خود که تیره به نظر می‌رسند، از کانسیلر استفاده کنید. با افزودن روشنایی به این مناطق، چشم‌های خود را جلوتر می‌آورید و بر اندازه آن‌ها تاکید بیشتری می‌کنید.

کشیدن مداد سفید در خط مژه پایینی چشم یکی از ساده‌ترین ترفندها برای بزرگ جلوه دادن چشم است. برای ایجاد یک تفاوت چشمگیر می‌توانید از یک مداد سفید استفاده کنید. اما خط چشم بژ طبیعی‌تر به نظر می‌رسد و اثر یکسانی دارد.

همه ما می‌دانیم که ریمل مژه تفاوت چشمگیری در چشم ما ایجاد می‌کند. بنابراین تصور کنید که مژه‌های مصنوعی چه تأثیر شگفت‌آوری بر چشم‌های شما خواهند داشت. اگر می‌خواهید از مژه مصنوعی استفاده کنید، باید متناسب با چشم‌های خود تهیه کنید. چشمانی بادامی، گرد، افتاده یا تو رفته، هرکدام به یک مژه متفاوت احتیاج دارند. در غیر این صورت نتیجه کار برعکس می‌شود و چشم‌های شما کوچک‌تر دیده می‌شود.

ریمل زدن به مژه‌های پایین، چشم شما را بازتر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. برای ایجاد ظاهری ملایم‌تر می‌توانید از ریمل قهوه‌ای استفاده کنید. افزودن کمی خط چشم به گوشه خارجی خط مژه پایینی نیز به کشیده‌تر شدن چشم کمک می‌کند. از یک سایه چشم قهوه‌ای ملایم برای یک سوم خارجی چشم خود استفاده کنید تا برجسته‌تر به نظر برسد.

قانون کانتورینگ را رعایت کنید. از سایه روشن برای جایی که می‌خواهید برجسته شود، و از سایه تیره برای قسمت‌هایی که می‌خواهید عقب بروند استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های روشن در مرکز پلک‌ها، آن‌ها را برجسته‌تر نشان می‌دهد.

برای بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌هایتان، بهتر است فاصله بیشتری بین چشم و ابروها ایجاد کنید. برای این کار می‌توانید انتهای ابروهایتان را کمی بالا ببرید. به طوری که نوک آن به سمت گوش‌های شما باشد.

برای پوشاندن گودی زیر چشم‌هایتان از کانسیلر استفاده کنید. سایه کانسیلر باید ۱ تا ۲ درجه روشن‌تر از پوست شما باشد. اگر زیر چشمتان تیره است از مدل سایه هلویی استفاده کنید. این رنگ سایه بنفش زیر چشم شما را به خوبی پوشش می‌دهد. به خاطر داشته باشید که کانسیلر را به صورت “V” در زیر چشمتان بکشید. بعد از کانسیلر می‌توانید از پنکیک نیمه براق نیز استفاده کنید تا روشنایی بیشتری در زیر چشمتان ایجاد شود. با این کار چشم شما درشت‌تر نمی‌شود، اما باعث می‌شود توجه دیگران به تیرگی زیر چشم شما جلب نشود و فقط چشم‌های شما باشند که جلب توجه می‌کنند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر