یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمانهای فوری و خانگی تهوع سوزش معده و خستگی بارداری

عکس, درمانهای فوری و خانگی تهوع سوزش معده و خستگی بارداری

به‌خصوص در سه‌ماهه اول و سوم، زنان باردار اغلب احساس خستگی می‌کنند، و تعجبی ندارد- شما دارید یک انسان کامل را پرورش می‌دهید!

راه‌حل : نوشیدن اسموتی‌های سبز . آن‌ها انرژی بیشتری از کافئین به زن باردار خواهند داد.

در این بخش انواع میوه‌جاتی که می‌توانید برای تهیه این اسموتی سبزیجات سبز استفاده کنید را به شما پیشنهاد می‌دهیم. توجه داشته باشید که ما برای درست کردن این اسموتی از انبه و آناناس استفاده می‌کنیم اما شما می‌توانید از هریک از میوه‌های نام برده در پایین استفاده کنید:

انبه
آناناس
توت فرنگی
بلوبری
تمشک
هلو
گیلاس
پرتقال
گریپ فروت
نکته/ استفاده از میوه‌های تیره رنگ مانند بلوبری، توت‌های سیاه، گیلاس و… رنگ اسموتی شما را تغییر می‌دهند و ممکن است به جای یک اسموتی سبز، اسموتی به رنگ قرمز داشته باشید.

سبزیجاتی که می‌توانید درتهیه اسموتی از آن‌ها استفاده کنید عبارتند از:

اسفناج
کلم پیچ
کاهو رومین
سبزی چغندر
هویج
سبزه
کرفس
اگر فضای زیادی در فریزر خود ندارید، می‌توانید اسفناج تازه (یا سایر سبزیجات دلخواه) را خرد کنید و با مقدار کمی آب مخلوط کنید، تا مواد ترکیبی شما نرم شود. سپس این مواد را درون ظروف مکعبی یخ بریزید و اجازه دهید در داخل یخچال فریز شود. پس از یخ زدن مواد، آن‌ها را درون ظرفی که هوا وارد آن نمی‌شود بریزید و درون فریزر نگهداری کنید.


سوزش معده:

هورمون‌های بارداری عضله‌های پایین مری را آزاد و شل می‌کند، و به اسید‌های معده اجازه می‌دهد که به سمت بالا ترشح پیدا کند، موجب سوء‌هاضمه دردناکی می‌شود.

راه‌حل مادر: برای راحت شدن از سوزش معده،  یک چای سرکه سیب با یک فنجان آب گرم، ۲- ۱ قاشق غذا خوری سرکه سیب، ۱ قاشق غذاخوری عسل و کمی لیمو درست کنید. نوشیدن کمی از آن قبل و بعد از هر وعده غذایی کمک می‌کند. هم چنین چای نعنا و آدامس کمک می‌کند.


تهوع
افزایش سطح هورمون‌ها و افزایش حس بویایی می‌تواند منجر به عق‌های خشک، استفراغ و حالت تهوع مداوم شود، درست مانند اینکه روی عرشه‌ی یک قایق ماهی‌گیری در یک دریای عمیق گیر افتاده باشید.

راه‌حل :  به محض اینکه احساس ضعف و ناخوشی کردید چیزی بخورید تا قند خونتان را بالا نگه دارید.  اگر یک آب‌نبات مک بزنید حس ناخوشی شما فورا کمتر می شود.  آب‌نبات زنجبیل و چای نعنایی کمک می‌کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر