یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان خارش بدن با بهترین داروهای گیاهی

عکس, درمان خارش بدن با بهترین داروهای گیاهی

درمان خارش پوست کودکان :بهترین درمان دارویی خارش پوست کودکان، استفاده از ژل آلوئه‌ورا، کرم‌های مرطوب‌کننده ضدخارش و همچنین روغن درخت چای به عنوان یک محلول کاملا موثر در درمان خارش زیاد است.

درمان گیاهی خارش با سدر : با استفاده از ماسک سدر و مخلوط ساختن آن با آب، می‌توانید ماسکی خمیری شکل آماده کرده و با قرار دادن آن روی پوست خود، تسکین خارش را رقم بزنید. جالب است بدانید که شما می‌توانید از پوشش سدر، برای درمان محل سوختگی‌های ملایم نیز کمک بگیرید. استفاده از سدر یکی از بهترین درمان‌های گیاهی برای رفع خارش بدن است که از گذشته تا به امروز از آن استفاده می‌شود.

درمان خارش شدید سر : شما می‌توانید با استفاده از سرکه سیب، کف سر خود را شستشو داده و به این شکل ضمن پاکسازی کامل پوست کف سر از قارچ و باکتری‌های مولد عفونت، خارش آن را به حداقل رسانده و رفته رفته کاملا از بین ببرید. دقت داشته باشید که برای استفاده از سرکه سیب جهت شستشوی پوست سر، باید آن را به نسبت مساوی با آب مخلوط ساخته و محلولی یکنواخت و ملایم ایجاد کنید و مورد استفاده قرار دهید.

درمان خارش بدن در بارداری: از جمله گیاهانی که به کاهش خارش پوست در بارداری کمک می‌کنند، می‌توان به عصاره بابونه، عصاره گل همیشه بهار، آلوئه‌ورا و اسکاکپ چینی اشاره کرد. لازم است که هر روز از این عصاره و روغن‌ها روی پوست خود استفاده کرده و به آرامی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شوند. لازم به ذکر است که استفاده از این عصاره‌ها باعث خواهد شد تا زمینه ترک خوردن پوست در دوران بارداری نیز کاهش یابد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر