یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان خانگی ویار صبحگاهی بارداری

عکس, درمان خانگی ویار صبحگاهی بارداری
یکی از بزرگ ترین مشکلات خانم های باردار ویار و تهوع به خصوص در صبح های زود است. برای اطلاع از درمان های خانگی ویار با ما همراه شوید.
سرکه سیب : استیک اسید می تواند میزان اسید در بدن را تنظیم کند و از اسهال و استفراغ صبحگاهی جلوگیری کند. اگر مادر احساس سوزش معده در طول هفته دوازدهم داشته باشد، با مصرف این سرکه، می تواند اسیدیته ای که به دلیل رشد نوزاد در داخل رحم ایجاد شده است را درمان کند.
زنجبیل : زنجبیل به تسکین حالت تهوع کمک می کند. بهتر است آن را به شکل زنجبیل کامل (خرد شده یا آب میوه ای) به عنوان یک جویدنی و نوشیدنی میل کنید. یک مطالعه بالینی نشان داده است که مصرف روزانه ۱۰۰۰ میلی گرم زنجبیل به شکل کپسول می تواند در کاهش حالت تهوع و استفراغ در دوران بارداری مؤثر باشد مصرف زنجبیل برای بیشتر افراد بی خطر است. با این وجود، اگر مستعد فشار خون پایین یا قند خون پایین هستید، یا اگر رقیق کننده خون می خورید، ممکن است لازم باشد میزان مصرف زنجبیل را محدود کنید
آب برنج : آب برنج، یکی از قدیمی ترین راه حل های تهوع، استفراغ و اسهال است. آب برنج خاصیت تسکین دهنده دارد و می تواند در از بین بردن بیماری صبحگاهی موثر باشد.
نعناع : بررسی ها نشان داده که نوشیدن چای نعناع یا مکیدن آب نبات نعناع تأثیر ضد تهوع دارد. بو کردن روغن نعناع در هنگام شروع حالت تهوع ممکن است به کاهش علائم شما کمک کند؛ اما اطلاعات کمی در مورد ایمنی در مصرف روغن نعناع وجود دارد. به همین دلیل، قبل از نتیجه گیری های قوی، مطالعات بیشتری در مورد قرص های نعناع مورد نیاز است.
ماست پروبیوتیک: به تنظیم دستگاه گوارش کمک می کند. ویتامین B12 موجود در ماست احتمالاً در دوران بارداری احساس تهوع را کاهش می دهد. برای تسکین حالت تهوع بهتر است میوه های تازه را به ماست اضافه کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر