یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان خانگی و سریع آلزایمر با این میوه

عکس, درمان خانگی و سریع آلزایمر با این میوه

آب آلبالو به بهبود توانایی‌های شناختی در بیماران آلزایمری کمک می‌کند.آب آلبالو سرشار از آنتی اکسیدان است که می‌تواند استرس اکسیداتیو را برطرف کند. آلبالو و آب آن حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان و سایر ترکیبات گیاهی مفید هستند که ممکن است اثرات محافظتی بر روی سلول‌های مغز داشته باشد.

مطالعات نشان داده اند که آب آلبالو سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی است که می‌تواند به درد عضلات، مشکلات خواب و فشار خون بالا و همچنین بیماری‌هایی مانند نقرس و آرتریت کمک کند. این فواید ممکن است به تأثیر آب آلبالو بر مغز مربوط باشد.

رایان سی وارنر، روانشناس بالینی، می‌گوید: تشخیص زودهنگام زوال عقل به این معنی است که می‌توانید بیشتر در تصمیم‌گیری‌های شخصی درباره آینده خود مشارکت داشته باشید. می‌توانید درمان‌ها را زودتر شروع کنید، که آن‌ها را مؤثرتر می‌کند، و می‌توانید برخی از بیماری‌هایی را که می‌توانند علائم زوال عقل شما را بدتر کنند، مانند کمبود ویتامین، اختلالات خواب، افسردگی یا سوء مصرف الکل، شروع کنید.

انتخاب‌های خاص سبک زندگی می‌تواند به کاهش خطر زوال عقل یا بهبود عملکرد شناختی کمک کند. به ویژه، ورزش می‌تواند تقویت کننده مغز باشد. تحقیقات نشان می‌دهد که ۲۰ دقیقه ورزش در روز خطر زوال شناختی را حتی پس از شروع زوال عقل کاهش می‌دهد و پروتئین‌های محافظتی برای مغز فراهم می‌کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر