یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان خوراکی کابوس و خوابهای پر استرس و دعای قدرتمند

عکس, درمان خوراکی کابوس و خوابهای پر استرس و دعای قدرتمند

کابوس دیدن باعث می شود نتوانتیم از خواب لذت ببریم و استرس خواب های آشفته حتی تا ساعتی بعد از بیدار شدن با ما باشد. چگونه از شر این خواب های آشفته و ترسناک خلاص شویم در این پست شما را با ذکری برای رهایی از آن و خوراکی های مفید برای درمان کابوس آشنا می کنیم.

افراد با مزاج گرم و تر باید در کنار غذا های سنگین مانند آبگوشت مصلح آن مانند آبغوره و آب لیمو، عرق کاسنی و شاه تره، آب انار و زرشک و سرکه را مصرف کنند.برای درمان کابوس شبانه ماساژ کف پا مفید است زیرا سبب می شود مواد زائد از مغز به سمت پایین کشیده شود و حرکت کند و سنگینی از مغز برطرف شود.برای درمان کابوس شبانه چکاندن روغن های گرم داخل بینی مانند روغن بابونه و بادام شیرین مفید است.بوئیدن گلاب یا حتی آغشته کردن بالشت به آن، استفاده از عطرهای گرم، مشک و عنبر، برای درمان کابوس شبانه مفید است.

خوردن این خوراکی ها بسیار مفید است :

کاهو

کاهو برای بدن خاصیت آرامش بخش دارد، اضطراب را از بین می برد و خواب را بهبود می بخشد. همچنین به جلوگیری از کابوس شبانه کمک می کند.

چای کوهی

چای کوهی یک مسکن است و به از بین بردن تنش های عاطفی، سر درد و درد در ناحیه صورت کمک می کند. عصاره چای کوهی از کابوس نیز جلوگیری می کند.

گیاه کانا

گیاه کانا مغز را ارام کرده و به عنوان یک داروی ضد افسردگی عمل می کند و همچنین به انتقال دهنده عصبی سروتونین در مغز کمک می کند. ماده شیمیایی سروتونین باعث احساس شادی شده و به کاهش استرس کمک می کند و کابوس را از بین خواهد برد.

ذکری فوق العاده برای قبل از خواب :

آیات ۹ الی ۱۳ سوره نباء :

وَجَعَلْنَا نَوْمَکُمْ سُبَاتًا

وَجَعَلْنَا اللَّیْلَ لِبَاسًا

وَجَعَلْنَا النَّهَارَ مَعَاشًا

وَبَنَیْنَا فَوْقَکُمْ سَبْعًا شِدَادًا

وَجَعَلْنَا سِرَاجًا وَهَّاجًا

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر