یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان ریزش موی مردان با روشهایی قدرتمند تر از روش سنتی

عکس, درمان ریزش موی مردان با روشهایی قدرتمند تر از روش سنتی

جدیدترین درمان های ریزش مو در مردان که عارضه ندارند روشهایی هستند چون پی آر پی ، کربوکسی تراپی و مزوتراپی .. این روشها قدرت و سرعت عمل بیشتری از داروهای سنتی دارند. در کربوکسی تراپی از طریق تزریق گاز کربن دی اکسید سبب پرپشت شدن و رویش مجدد مو ها می شود . معمولا وقتی جریان خون در قسمت سر کند می شود ریزش مو ها به وجود می آید که از طریق کربوکسی تراپی جریان خون این منطقه افزایش یافته و موها در کمترین زمان ممکن رویش را از سر میگیرد و بر خلاف روش درمان ریزش مو در مردان به روش طب سنتی که نیاز به مداوا و دوره طولانی مدت دارد و در انتها نتیجه نیز نا مشخص و کم دوام می باشد ، کربوکسی تراپی در کمترین زمان ممکن بهترین عملکرد را ایفا می کند و فرد موهایی طبیعی و زیبای خود را به دست می آورد .

عملکرد کربوکسی تراپی چگونه است؟گلبول های قرمز موجود در خون، اکسیژن هوایی که فرد استنشاق می کند را گرفته و آن را به بافت بدن منتقل می کند. سپس با انتقال آن، دی اکسید کربن تولید می کند. ریه ها گاز دی اکسید کربن را بازدم و به بیرون انتقال می دهند. پس به طور کلی کربن در بدن وجود دارد.در روش کربوکسی تراپی پوست یا کربوکسی تراپی مو، با تزریق دی اکسید کربن گردش خون در ناحیه تزریق افزایش می یابد و این امر باعث می شود که تعداد بیشتر گلبول های قرمز خون به ناحیه تزریق بیایند و گردش خون را در آن ناحیه افزایش دهند. با افزایش گردش خون، پوست ترمیم می شود و مشکلات ناحیه تزریق از جمله ریزش مو برطرف می شود.در درمان مشکلات پوستی با کربوکسی تراپی، با افزایش جریان خون در ناحیه تزریق، کلاژن سازی افزایش می یابد و مشکلاتی نظیر ترک های پوستی و سیاهی دور چشم برطرف می شود.

مزایای کربوکسی تراپی مو چیست؟
بدون هیچ گونه عارضه است؛
روش غیرتهاجمی و بدون جراحی است؛
هزینه آن مناسب است؛
در ترکیب با سایر روش ها پاسخ دهی بسیار خوبی دارد؛
هزینه مناسبی دارد؛
نتایج حاصل از آن بسیار مطلوب است.

عوارض کربوکسی تراپی مو چیست؟تاکنون هیچ گونه عارضه ای برای تقویت موها و درمان ریزش مو با کربوکسی تراپی شناخته نشده است. اگر این روش توسط بهترین دکتر پوست و مو و زیبایی و در نهایت ایمنی و شرایط استریل انجام شود، هیچ گونه خطر جدی به وجود نخواهد آمد. ممکن است بعضی افراد بعد از تزریق دچار سوزش یا خارش شوند که حداکثر یک هفته بعد از بین خواهد رفت.

پی آر پی روشی کاملا ساده بوده و در کمتر از یک ساعت اجرا می شود و تاثیر شگفت انگیز خود را بر فرد می گذارد .
پی آر پی به این صورت است که پلاسمای غنی پلاکت شخص از طریق سوزنی بسیار نازک بر سر فرد تزریق میشود و سبب رشد طبیعی مو ها می گردد .

پی آر پی نامی اختصاری از درمان با «پلاسمای غنی از پلاکت» یا «Platelet-Rich Plasma» است. برای این که بتوانیم درمان PRP را توضیح بدهیم، اول باید بدانید که پلاسما و پلاکت چه هستند.

خون بدن از دو بخش کلی تشکیل شده است:

هماتوکریت: این بخش شامل سلول‌های خونی مانند گلبول‌های سفید، قرمز و پلاکت‌ها است.
پلاسما: بخش زمینه‌ای و مایع خون که شامل آب و مواد محلول در آن مانند پروتئین‌ها، مواد معدنی، مواد غذایی و … است.
برای درمان پی آر پی، ابتدا مقداری خون از بازوی شما گرفته می‌شود. این مقدار تقریباً برابر با خونی است که برای آزمایش خون در آزمایشگاه از شما دریافت می‌شود؛ یعنی حدود ۱۰ تا ۲۰ میلی‌لیتر. نمونه‌ی خون شما درون دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار می‌گیرد. در این دستگاه با چرخش سریع و بر اساس نیروی گریز از مرکز، بخش‌های مختلف خون جدا می‌شوند.

در نهایت محلولی به دست می‌آید که غنی از پلاکت‌های خونی است. احتمالاً با نقش اصلی پلاکت‌ها که لخته کردن خون و جلوگیری از خونریزی است، آشنا هستید. علاوه بر این، پلاکت‌ها نقش بسیار مهمی در فرآیند بهبودی و ترمیم آسیب‌های بافتی دارند.

بعد از جداسازی و آماده‌سازی محلول PRP، آن را به پوست شما تزریق می‌کنند. با ورود محلول به ناحیه‌ی دچار مشکل، فاکتورهای رشد از پلاکت‌ها آزاد می‌شوند.

در مزوتراپی دیگر نیازی به خوردن دارو ها برای درمان ریزش مو در مردان نمی باشد ، بلکه آقایان با مزوتراپی میتوانند دارو ها و ویتامین ها را از طریق تزریق سوزن کوچکی بر پوست سر خود دریافت کنند و تنها در چهل دقیقه فولیکول موی سر خود را تقویت کنند و موهای پرپشت و دائمی را تجربه کنند .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر