یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان سریع شلی و افتادگی پوست های اضافه شکم

عکس, درمان سریع شلی و افتادگی پوست های اضافه شکم
یکی از نازیباترین حالت های شکم شلی پوست و آویزان شدن پوست های اضافه است در این پست از یاس فان نسخه گیاهی درمان این مشکل و سایر درمان ها را برای شما قرار داده ایم. برای جلوگیری از شل شدن شکم شما باید بخورید، اما صحیح بخورید. مثلا به جای غذاهای چرب و چیلی یا شیرینی جات از میوه ها، سبزی ها، مغزی جات و … استفاده کنید. کربوهیدرات‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی و پروتئین‌های ضروری همگی باید به اندازه کافی به بدن شما برسند. پس بدن تان را از این مواد تحریم نکنید. پس سعی کنید در تغذیه سالم خود انواع میوه‌ها، گوشت‌های کم چرب، آجیل‌های خام، تخم مرغ و … را بگنجانید. اگر نوع تغذیه شما درست باشد حتی لازم نیست مدام کالری های تان را حساب کنید.خوردن آب زیاد به تناسب اندام و سفت شدن پوست شکم شما کمک زیادی می کند. شما باید برای سفت شدن پوست شکم و جلوگیری از شل شدن آن پروتئین زیاد مصرف کنید. دراز نشست، شنا سوئدی و … باعث سفت شدن پوست شکم و کلا عضلات شما می شود. همچنین میتواند روند چربی سوزیتان را افزایش دهد. نیازی هم نیست خیلی شدید ورزش کنید. چون کم کم خسته می شوید و آن را رها می کنید. سعی کنید در حد تعادل اما همیشه ورزش کنید.یادتان باشد که در رژیم های کاهش وزن باید حتما از مکمل مولتی ویتامین استفاده کنید. مولتی ویتامین شما باید دارای ویتامین های A, C, K, E و ویتامین های ب کمپلکس باشد. چون این ویتامین ها و مکمل ها همگی در سلامت پوست و جلوگیری از شل شدن پوست تاثیر گذار هستند.

درمان های سنتی افتادگی پوست شکم و شلی آن :

ماساژ نمک و لیمو : ابتدا آب چند عدد لیمو را گرفته و درون یک کاسه بریزیدو سپس مقداری نمک به ان اضافه افزوده و خوب با هم ترکیب کنید تا یک مخلوط یکدست حاصل شود. حالا پوست شکم تان را به صورت دورانی و به طور موافق و مخالف عقربه های ساعت حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه ماساژ دهید. سعی کنید هفته ای ۳ مرتبه این روش را در منزل انجام دهید تا نتیجه اش را ببینید.
زنجبیل : شما به یک و نیم قاشق غذا خوری پودر زردچوبه، ۵ قاشق غذاخوری آبلیمو، نصف قاشق چایخوری فلفل و یک لیتر آب نیاز دارید. شما باید اول آب را بجوشانید و پس از جوشیدن کامل آن ۵ دقیقه به آن استراحت دهید. حالا در کاسه دیگری همه مواد را با هم مخلوط کنید. حالا آب را به آن ظرف اضافه کنید و به طور کامل مخلوط کنید. حداقل ده روز از این نوشیدنی استفاده کنید تا نتیجه اش را ببینید.
نوشیدنی رفع کننده شکم افتاده:
یک و نیم قاشق غذا خوری پودر زنجبیل ، ۵ قاشق غذاخوری آبلیمو ، نصف قاشق چایخوری فلفل،یک لیتر آب
آب را بجوشانید و پس از جوشیدن کامل آن ۵ دقیقه به آن استراحت دهید و دریک کاسه جداگانه تمام مواد را با یکدیگر مخلوط کنید.حالا آب را به آن ظرف اضافه کنید و به طور کامل مخلوط کنید.نوشیدنی قدرتمند شما آماده است و می توانید آنرا به مدت ده روز استفاده کنید تا افتادگی شکم شما از بین برود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر