یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان سیاهی دور چشم و رهایی از زدن کانسیلر

عکس, درمان سیاهی دور چشم و رهایی از زدن کانسیلر

خیلی از خانم ها مجبور هستند هر روز زیر چشم خود را کانسیلر بزنند تا سیاهی دور چشم خود را مخفی کنند. اما همیشه درمان بهتر از مخفی کردن است و بهتر است برای درمان چنین مشکلی صبر و پشتکار زیادی داشته باشید. در این پست از یاس فان بهترین روش های درمان خانگی سیاهی دور چشم را برای شما قرار داده ایم.

درمان های خانگی حلقه سیاه دور چشم :

درمان با چای کیسه ای :دو عدد چای سیاه یا چای سبز کیسه‌ای را به مدت نیم ساعت در یخچال بگذارید تا خنک شود.
هر کیسه را روی یک چشم قرار داده و بگذارید ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بماند.بعد کیسه‌ها را برداشته و صورت‌تان را بشویید.این کار را یک یا دو بار در روز برای چند هفته انجام دهید.

سیب‌زمینی خام:سیب‌زمینی خاصیت سفیدکنندگی دارد و به روشن کردن حلقه‌های تیره‌ی دور چشم و از بین بردن پف چشم‌ها کمک می‌کند.یک یا دو سیب‌زمینی خام را رنده کنید و آب آن را بگیرید. یک تکه پنبه را به آب سیب‌زمینی آغشته کنید و آن را درست طوری روی حلقه‌های دور چشم بگذارید که همه‌ی قسمت‌های تیره را پوشش دهد، اجازه دهید به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه روی چشم‌تان بماند و سپس صورت‌تان را با آب سرد بشویید و این کار را روزی یک یا دو بار در طول چند هفته، انجام دهید.می‌توانید به جای گرفتن آب سیب‌زمینی، خود سیب‌زمینی را ببرید و آن را مستقیما روی حلقه‌های دور چشم بگذارید.
حتما بخوانید: ماسک سیب زمینی؛ طرز تهیه ۵ نوع ماسک مفید برای صورت و بدن

 عصاره‌ی لیموترش:ویتامین ‌‌C موجود در آب‌ لیمو به دلیل خاصیت روشن‌کنندگی به برطرف کردن تیرگی دور چشم کمک می‌کند.یک پد پنبه‌ای را به آب‌ لیمو آغشته کنید و آن را دور چشم‌تان بمالید و بعد از ۱۰ دقیقه با آب سرد بشویید. این کار را روزی یک بار و برای چند هفته انجام دهید.روش دیگر، درست کردن خمیری با ترکیب آب‌ لیمو، آب گوجه‌فرنگی و مقدار کمی آرد و زردچوبه است. این خمیر را به آرامی دور چشم‌تان بمالید و بعد از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه با آب سرد بشویید و این کار را دو یا سه بار در هفته تکرار کنید. اگر آب‌ لیمو باعث احساس سوزش روی پوست‌تان می‌شود از مصرف آن خودداری کنید.

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر