یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان فوری و قطعی و ارزان خارش سر

عکس, درمان فوری و قطعی و ارزان خارش سر

شما می توانید خارش پوست سر خود را به راحتی با روشی بی خطر و خانگی و امن درمان کنید. آن ماده بی نظیر برای درمان خارش سر سرکه سیب است که حاوی فولیک اسید می باشد و همچنین دارای مواد معدنی از جمله پتاسیم ، آهن و منیزیم می باشد. از طرفی یک آنتی اکسیدان قوی محسوب می شود.اگر در مورد استفاده از سرکه سیب برای موی خود شک دارید یا در مورد مناسب بودن آن برای نوع موهایتان نگران هستید ، باید بدانید که هیچ جای نگرانی وجود ندارد. متخصصان بر این باورند که سرکه سیب برای تمام انواع موها مناسب می باشد. همچنین موهایی که اخیراً رنگشان را ترمیم کرده اند، نیز می توانند از سرکه سیب استفاده کنند.

سرکه سیب دارای مواد ضد میکروب، ضد ویروس و ضد قارچ می باشد که مستقیماً با ویروس ها مبارزه می کند که معمولاً یکی از علت های رایج آن، قارچ سر می باشد. در نتیجه سرکه سیب می تواند پوست سر شما را از عفونت قارچی محافظت کند که یکی از دلایل اصلی اثرگذار بودن محصول برای پوست سر است.

سرکه سیب علاوه بر اینکه آلودگی ها را از روی پوست باز می کند ، بلکه می تواند فولیکول های مسدود شده در مو را باز کند و باعث شود که تمیز کنندگی و قدرت فولیکول های موی شما افزایش پیدا کند. همچنین از ایجاد آکنه جلوگیری می کند.
– باقیمانده موادی مثل؛ تافت ، ژل ، سرم مو و موس را از روی موها و کف سر به خوبی از بین می برد و پاک می کند.
– از آنجایی که سرکه سیب خاصیت اسیدی دارد، PH مو و پوست سر را بدون خشک شدن ، متعادل خواهد کرد و به همین دلیل باعث نرمی آن خواهد شد و به براقیت موها کمک می کند و در نتیجه یک پاک کننده عالی محسوب می شود.
– شوره معمولاً به دلیل خشکی و یا چربی بیش از حد بالای پوست سر به وجود می آید. سرکه سیب می تواند رطوبت پوست سر را متعادل کند و ما را از شر شوره ها خلاص کند که علت اصلی خارش پوست سر می باشد.
– فواید زیادی برای استفاده از سرکه سیب برای مو ها وجود دارد، به همین دلیل معمولاً آن را به عنوان شوینده موی سر استفاده می کنند.

ساخت شوینده مو با استفاده از مواد طبیعی
مواد لازم :
هشت قاشق غذاخوری سرکه سیب
یک فنجان آب
اندازه گیری مواد معمولا به میزانی که می خواهید از این شوینده برای موهایتان استفاده کنید ، بستگی دارد اما مقدار سرکه با آب باید نسبت یک به چهار داشته باشد.
طرز استفاده :
دو ماده بالا را با یکدیگر مخلوط کرده و آن را داخل بطری اسپری بریزید و روی مو و پوست سر خود اسپری کنید. سپس به آرامی به پوست سرتان بمالید. حدود ۳ الی ۵ دقیقه قبل از شستن صبر کنید.
همچنین می توانید تا جایی که احساس خشکی نکرده اید، سرکه سیب را روی سر خود نگه دارید. بهتر است که این ترکیب را در حمام بعد از شستن معمولی موهایتان استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر