یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان قطعی شپش و رشک مو فقط و فقط با این راه

عکس, درمان قطعی شپش و رشک مو فقط و فقط با این راه
تمامی راه های بر طرف کردن شپش از سر را فراموش کرده و فقط با راه های ارائه شده در سایت یاس فان از شر شپش های خود برای همیشه خلاص شوید . دقت کنید این راه ها در تمامی افراد درمان را به دنبال داشته است . تمامی نکات ذکر شده در زیر را رعایت کنید . جا انداختن حتی یکی از این کار ها مانع موفقیت شما خواهد شد. از آنجایی که شپش به شدت واگیر است درمان باید هم زمان برای تمام اعضای خانواده باشد .
قدم اول شستن تمامی رو بالشی ها و ملحفه ها حتی کوسن های مبل ( این کار را باید صبح زود انجام دهید و از خشک شدن آن ها تا شب اطمینان داشته باشید . )
قدم دوم رفتن به حمام و زدن لوسیون پِرمِترین ۱ درصد ( این شامپو برای تمام افراد بی خطر است و از زدن شامپوهای دیگر مخصوص شپش خودداری کنید )
قدم دوم پس از حمام خشک کردن کامل موها با سشوار روی حرارت زیاد . قدرت سشوار باید بالا باشد و روی دور تند با حرارت بالا به مدت بیست دقیقه موها را کاملا سشوار کنید ( این کار به از بین بردن رشک ها کمک زیادی می کند و می تواند شپش را به یک متر آن طرف تر پرت کرده و بافت رشک را از بین ببرد )
حال زیر نور آفتاب نشسته و با باز کردن دسته های کوچک رشک های باقی مانده را نوبتی برای هم از سر جدا کنید این کار را تا جایی که می توانید ادامه دهید.
قبل از خواب رو بالشی های شسته شده را بکشید و بخوابید .
صبح دوباره تمامی رو بالشی ها را شسته و در آفتاب پهن کنید . سپس یک لیوان اسپند سیاه را داخل یک کتری بزرگ با چند لیوان آب دم کنید ( این میزان برای حدودا سه نفر است ) . بگذارید اسپند نیم ساعت دم بکشد سپس آن را صاف کرده و پس از اینکه کمی خنک شد آن را صاف کرده و دمنوش اسفند را با خود به حمام ببرید.
به حمام رفته و موهای خود را با شامپوی معمولی شستشو دهید و در پایان دمنوش اسفند را روی موهای خود ریخته و کاملا موها و ریشه مو را با آن ماساژ دهید . ده دقیقه داخل حمام صبر کرده و سپس موها را بدون شامپو آبکشی کرده و از حمام خارج شوید . دوباره با سشوار داغ موها را خشک کرده و  در زیر آفتاب اقدام به گرفتن رشک های مانده کنید .
روز سوم با تکرار کارهای روز دوم خواهد گذشت ، پس این سومین روز است که شما ملحفه ها و رو بالشی ها را در ماشین لباس شویی با آب داغ شسته اید و روز دومی است که سر خود را با اسفند شستشو می دهید .
در روزهای بعد دیگر نیازی به حمام نیست و فقط باید در زیر آفتاب اقدام به گرفتن رشک بکنید .
هفته دوم دقیقا هفت روز بعد از نخستین روزی که از لوسیون پِرمِترین ۱ درصد استفاده کرده اید ، دوباره باید به حمام رفته و موهای خود را نخست با شامپوی معمولی و سپس با لوسیون پِرمِترین ۱ درصد شستشو دهید . از دستور العمل های نوشته روی شامپو پیروی کنید . پس از حمام دوباره موها را با سشوار داغ خشک کرده و رشک گیری کنید. در این روز تعداد رشته ها به حداقل ممکن رسیده است. در هفته دوم هر روز باید رشک گیری را ادامه دهید . چیزی حدود ده روز طول می کشد تا تمامی رشک ها از بین برود و شما برای همیشه از شر شپش در منزل خود خلاص شوید . دقت کنید اگر چه این کارها کمی سخت وطاقت فرسا هستند اما بهترین و مطمئن ترین راه خلاصی از شپش همین کار است . حتی می توانید برای رهایی از شوره و هر مشکل دیگری شستشوی سر با اسفند را به مقدار یک بار در هفته تا ماه ها ادامه دهید.
منبع : یاس فان آی آر

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر