یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان قطعی و گیاهی برای کبد چرب پیشرفته

عکس, درمان قطعی و گیاهی برای کبد چرب پیشرفته

بهترین درمان برای چرب شدن کبد درمان های گیاهی و برنامه غذایی صحیح است. چگونه این بیماری را به روش سنتی و گیاهی درمان کنیم ؟ اگر شما دچار بیماری کبد چرب پیشرفته هستید تمام این درمان ها را در طول روز با رعایت فاصله انجام دهید.( در حین درمان سنتی و مصرف داروهای گیاهی زیر ،  از مصرف غذاهایی مانند غذاهای فریز شده و یخ زده، ترشیجات، ماست پرچرب، سس، نمک زیاد، غذاهای فست فود، انواع شیرینی‌ها، پیتزا، انواع سرخ کردنی‌ها مانند سیر داغ، پیاز داغ، چیپس، پفک، غذاهای چرب و نوشابه‌های گازدارپرهیز کرده و تا می‌توانید به جای آنها از میوه های تازه، سبزیجات مختلف به ویژه کاهو، خیار، هویج و غذاهای سالم و طبیعی استفاده کنید. )

گیاه خارمریم:۳.۵ گرم دانه خارمریم را در ۱۵۰ سی سی آب جوش به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه دَم و روزانه ۳ بار (نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی) مصرف کنید.

دمنوش قاصدک:اضافه کردن ۱ قاشق چای‌خوری ریشه قاصد خشک شده به یک فنجان آب گرم و به مدت ۱۰ دقیقه بگذارید.برای طعم بهتر به آن عسل اضافه کنید و ۳ بار هفته مصرف کنید این کار را برای چند هفته انجام دهید.

زرد چوبه : برای درمان کبد چرب باید زردچوبه را داخل کپسول کرده و بعد از غذا میل یا آن را با عسل مخلوط و هر روز مقداری مصرف کنند اما در افراد گرم مزاج مصرف زرد چوبه به این شکل می‌تواند باعث رفلاکس و کهیر شود، با این حال هرگز توصیه نمی‌کنیم این افراد مصرف این ادویه را کنار بگذارند بلکه می‌توانند از آن به میزان کمتر در غذها استفاده کنند.

خاکشیر : برای این منظور بایستی خاکشیر را با ترنجبین مخلوط کنید. ترکیب خاکشیر با ترنجبین به خصوص در درمان سودا و بلغم تأثیر به سزایی دارد. هم چنین این ترکیب، بهترین نرم‌کننده مزاج های خشک (صفرا و سودا) می‌باشد. یعنی رطوبت دهنده به بدن هستند.

لیمو ترش :لیمو را نصف کردن سپس آب آن را بگیرید.با یک لیوان آب مخلوط‌ کنید و روزی ۲ الی ۳ بار به مدت چند هفته مصرف کنید.

سرکه سیب:یک قاشق چای خوری سرکه سیب را در یک لیون آب گرم بریزید.در صورت تمایل به آن عسل اضافه کنید.قبل و بعد از غذا مصرف کنید این کار را برای چند ماه انجام دهید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر