یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان معجزه گر سنتی برای موهای نازک

عکس, درمان معجزه گر سنتی برای موهای نازک

نازک شدن موها علاوه بر اینکه حجم موهای شما را خیلی کمتر نشان می دهد یعنی شروع ریزش مو . پس سریع دست به کار شوید. در این پست از یاس فان شما را با راه حل ساده ی این مشگل آشنا می کنیم.

در آغاز بهتر است بدانید که چه فرقی بین موهای کم پشت و موهای نازک وجود دارد ؟

تفاوت بین موی نازک (fine) و موی کم پشت (thin) به ضخامت و تراکم مو مربوط می شود. اگر شما موهای نازکی دارید، به این معناست که قطر موهای شما کم است. اما این موضوع ارتباطی به تراکم موهای شما ندارد. اما برعکس، موهای کم پشت به موهایی گفته می شوند که تراکم کمتری دارند و می توانند ضخیم باشند یا نازک.

تقویت موهای نازک با حنا یک درمان طبیعی عالی است! هنگامی که حنا به عنوان یک درمان طبیعی برای موهای نازک استفاده می شود، نه تنها بافت، حجم و سلامت موهای شما را بهبود می بخشد، بلکه ریزش مو را نیز کاهش می دهد. علاوه بر این، پوست سر شما نیز از مزایای این گیاه شگفت انگیز بهره مند خواهد شد. با استفاده از این محصول خارش پوست سر خداحافظی کنید و حتی از شوره سر جلوگیری کنید!

تحقیقات ثابت کرده است که دارچین تاثیر زیادی بر رشد مو دارد. این ادویه گردش خون را بهبود می بخشد، که باعث می شود اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به فولیکول مو برسند و از این طریق از ریزش مو جلوگیری می شود. دارچین ادویه ای بسیار خوشبو و خوش طعم است که می توانید آن را به غذا و نوشیدنی های خود اضافه کنید و از مزایای بیشمار آن برای تقویت موهای نازک جلوی سر خود نیز استفاده کنید.

در کنار روشهای سنتی بالا هفته ای یکبار هم آمپول بیوتین را به همراه مکمل آن تزریق کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر