یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان های جدید گیاهی برای سرطان سینه

عکس, درمان های جدید گیاهی برای سرطان سینه

مارچوبه مهمترین گیاه در پیشگیری و بهبود وضعیت سرطان های مختلف دارد. بر اساس تحقیقات انجام گرفته در کشورهای اروپایی، برخی معتقدند که این گیاه اثرات معجزه آسایی بر توقف رشد سلول های سرطانی در بدن بیماران دارد. هر چند این نظرات تاکنون به طور کامل به اثبات نرسیده است اما تحقیقات جدید نشان می دهد که این گیاه در درمان و کاهش فعالیت سلول های سرطانی غدد لنفاوی موثر بوده است.

طبق نسخه‌های طب سنتی گیاهانی دارویی از جمله بارهنگ، افتیمون، جعفری، انار، زیتون و انگور برای بهبود وضعیت سرطان ها از جمله سرطان سینه نقش بسزایی دارند.
فراورده های زنبور عسل از جمله عسل، بره موم، گرده گل، ژل رویال علاوه بر مفید بودن برای سایر بیماری ها خواص مفید دیگری برای بهبود وضعیت انواع بیماری سرطان از جمله سرطان سینه را نیز داراست، و می تواند قوای جسمانی فرد مبتلا به سرطان را افزایش دهد تا مقاومت خوبی در برابر سایر درمان های پزشکی داشته باشند.
با وجود اینکه هنوز درمان سرطان سینه با بره موم به طور قطعی به اثبات نرسیده است اما به نقل از افراد مبتلا به سرطان، مصرف مداوم بره موم در کاهش سلول های سرطانی مفید بوده است.

رازیانه گیاهی است که در تمام فصول سال می توان آن را به صورت چای نوشید. گیله رازیانه دارای ث ، کلسیم ، پتاسیم و فیبر است. علاوه بر خاصیت آن بر افزایش شیر مادر می تواند در پیشگیری از سرطان سینه مفید باشد. این گیاه دارای مقادیری استروژن است طبیعی است و به همین دلیل برای جلوگیری از ابتلاء به سرطان سینه و همچنین جلوگیری از رشد سلولهای سرطانی نیز بسیار مفید است.در مورد مصرف هر داروی گیاهی برای درمان سرطان سینه بهتر است مشاوره ای در این زمینه با پزشک خود داشته باشید تا در کنار درمان پزشکی، برای بهبود قوا و وضعیت جسمانی خود و کاهش سلول های سرطانی سینه از مزایای طب سنتی هم بهره مند شوید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر