یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

درمان های خانگی اما قدرتمند ریزش مژه

عکس, درمان های خانگی اما قدرتمند ریزش مژه

اگر مژه های شما به خاطر استفاده زیاد از ریمل های بی کیفیت یا به دلیل استرس و کمبود مواد مغذی یا به دلیل بیماری لوپوس در حال ریختن است آنها را با روشهای خانگی زیر تقویت کنید .

آلوئه ورا

آلوئه ورا را با دقت بشورید تا لاتکس و لزجی زیاد آن دور ریخته شود.کمی ژل آلوئه ورا را برداریدو قبل از اینکه به رختخواب بروید، روی مژه های خود بزنید. اجازه دهید کل شب بماند.صبح، ژل را با آب گرم بشویید.

پوست لیمو

پوست لیمو را در روغن کرچک یا روغن زیتون، درون یک کاسه خیس کنید و اجازه دهید این مخلوط حداقل ۲ هفته بماند.پس از آن، با استفاده از یک تکه پنبه یا برس، ریمل مژه یا ابرو، می توانید روغن را روی مژه های خود، قبل از خوابیدن بمالید و اجازه دهید تا یک شب کامل بماند.صبح بعد از بیدار شدن با آب گرم بشورید.این کار را هر شب برای ۱ تا ۳ ماه ،یا تا دریافت نتایجی که می خواهید، انجام دهید.

روغن زیتون

برای پر پشت شدن ابرو ومژه ازروغن زیتون کمک بگیرید وابرو رابا کمی روغن زیتون آغشته کنید.روغن زیتون کاملا بی ضرر می باشد می توانید این کار را چند روز در هفته انجام دهید.

روغن کرچک

روزی یکبارپنبه را باکمی روغن کرچک آغشته کنید و روی مژه وابرو بمالید ونیم ساعت بعد می توانید آن را بشویید.می توانید چهار بار در هفته این کار را تکرار کنید.

چای سبز :

یک فنجان چای سبز، ترجیحا شیرین، تهیه کنید.اجازه دهید تا خنک شود.زمانی که خنک شد، با استفاده از یک اپلیکاتور ،مانند:یک تکه پنبه، چای سبز را روی مژه های خود بمالید.

روغن سیاه دانه :

روزی یکبارپنبه را باکمی روغن سیاه دانه آغشته کنید و روی مژه وابرو بمالید ونیم ساعت بعد می توانید آن را بشویید.می توانید چهار بار در هفته این کار را تکرار کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر