یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان های خانگی زیاد بودن اسیده معده و رفلاکس معده

عکس, درمان های خانگی زیاد بودن اسیده معده و رفلاکس معده
رفلاکس معده یا همان زیاد شدن اسید معده و احساس ترش کردن و سوزش در گلو و بینی است که در گذشته با رانیتیدین به سادگی درمان می شد اما حال با جمع آوری قرص های رانیتیدین ، بلاتکلیفی خاصی در بین این بیماران ایجاد شده است . برای همین در این پست از یاس فان بهترین درمان های خانگی ریفلاکس معده را برای شما قرار داده ایم که کاملا بی خطر بوده و می توانید آن ها را امتحان کنید.
گردو : مصرف روزانه ۲ عدد گردو می‌تواند تاثیر زیادی در تسکین و درمان ریفلاکس معده داشته باشد.
سرکه سیب:یک تا دو قاشق چای خوری سرکه سیب را در یک فنجان آب گرم بریزید و ۲۰ الی ۳۰ دقیقه قبل از هر وعده غذایی، بنوشید.این درمان را حداقل تا چند ماه ادامه دهید.
گل ختمی :دو قاشق غذا خوری ریشه خشک شده گل ختمی را به یک چهارم لیوان آب بیفزایید. اجازه دهید یک شب بماند و صبح روز بعد آن را بنوشی.
خردل زرد:  کمک میکند تا اسید معده را خنثی کند.محتوای سرکه در این مواد غذایی حاوی یک اسید ضعیف است که سطح PH اسید معده را کاهش میدهد.هنگامی که دچار حملات رفلاکس اسید شدید، فورا برای تسکین ، یک قاشق چای خوری خردل زرد بخورید.اگر برای شما بیش از حد قوی و غلیظ است، با یک لیوان آب ترکیب کنید.
زیره : یک قاشق چای خوری از دانه های زیره را در یک فنجان آب بجوشانید.اجازه دهید به مدت ۵ دقیقه بماند و سپس آب آن را بگیرید. این چای را صبح و بعد از هر وعده غذایی بنوشید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر