یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

درمان های خانگی موهای سوخته در اثر حرارت

عکس, درمان های خانگی موهای سوخته در اثر حرارت

سشوار داغ ، اتو کشی ، بابلیس و استفاده از برسهای حرارتی یا دلکره و رنگ موهای شیمیایی می توانند منجر به سوختن موهای شما شود . موهایی که ظاهر زیبایی ندارند و اکثرا دچار موخوره هستند. در صورتی که مجبور به استفاده از این وسایل هستید حتما پیش از آن مو را با اسپری حرارتی بپوشانید . اما اگر دیر شده و موهای شما سوخته اند از درمان های زیر استفاده کنید.تا زمان بهبود و درمان موهای سوخته که در اثر استفاده از مواد شیمیایی دچار آسیب‌های جدی شده‌اند، می‌بایست علاوه بر اجتناب از شستن روزانه مو با شامپو، استفاده از ابزارهای حرارتی حالت‌دهنده مو را هم به‌طور‌کامل متوقف کنید. این کار، به‌ویژه در اولین روزهای پس از فر یا دکلره‌کردن موها بسیار مهم است.

ماست عسل روغن زیتون

استفاده از ماست، عسل و روغن زیتون روی موها به عنوان درمان پروتئینی می‌تواند به ترمیم پیوندهای طبیعی مو کمک کند تا آسیب واردشده کمتر به چشم بیاید.

روغن نارگیل

این روغن به دلیل اینکه حاوی اسید لوریک است، قادر است مو را با ویتامین‌ها و مواد معدنی غنی کند. اسید لوریک وزن مولکولی پایینی دارد و به راحتی می تواند به ساقه مو نفوذ کرده و آن را تغذیه کند.

زیتون و تخم مرغ :

ماسک زیتون و تخم مرغ برای تقویت موها معجره میکند باید ۲ عدد تخم مرغ را با مقداری روغن زیتون مخلوط کنید و روی موها بمالید و ماساژ دهید بعد از گذشت ۳۰ دقیقه آن را بشویید.

موز و بادام درختی :

موزهای له شده را با روغن بادام درختی خوب مخلوط کرده و به روی موها بمالید. موها را خوب ماساژ دهید و اجازه دهید تا مواد ۱۵ دقیقه بر روی موها بماند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر