یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان های خانگی و بسیار موثر برای درمان وزوز گوش مزمن

عکس, درمان های خانگی و بسیار موثر برای درمان وزوز گوش مزمن

وزوز گوش یک بیماری کلافه کننده است که در علم پزشکی درمان های خاصی ندارد اما شما می توانید با این روشها وزور گوش خود را درمان کرده یا کم کنید.

 گیاه دارویی جینگو بیلوبا برای رفع وزوز گوش:جینگوبیلوبا برای درمان وزوز گوش بسیار ساده است. شما می توانید عصاره این گیاه را از داروخانه خریداری کنید. دوز مصرفی ۱۲۰mg-240mg / یک بار است.توجه داشته باشید که شما نباید این دارو را برای کودکان استفاده کنید. اگر بیمار هستید و به دارو نیاز دارید، با پزشک خود درباره ترکیب داروها با این گیاه برای ایمنی مشورت کنید.

 خمیازه کشیدن در بهبود وزوز گوش:خمیازه یکی از موثرترین راه های درمان وزوز گوش است اما زمانی که خمیازه و بلعیدن کار نمی کند، می توانید مراحل زیر را انجام دهید:سوراخ بینی خود را ببندید، نفس خود را حفظ کنید.هوا را به داخل دهان خود ببرید.از گلو و عضلات گونه استفاده کنید تا هوا را به پشت بینی ببرید، همانطور که می خواهید دو انگشت را که روی بینی قرار دارند فشار دهید.هنگام انجام این روش نباید بیش از حد قوی ضربه بزنید، بلکه فقط دمیدن با استفاده از گونه ها با استفاده از گلو و عضله های گونه برای ضربه زدن به هوا استفاده کنید.

جویدن آدامس برای وزوز گوش:آدامس نیز یکی از درمان های طبیعی گوش و حلق و بینی است که می تواند در خانه یا هر جای دیگر انجام شود.هنگامی که آدامس می جوید، به عضلات دهلیز کمک می کند تا وزوز گوش ظاهر نشود.علاوه بر این، در طول جویدن، غدد بزاق بیشتر ترشح می شود، که در می تواند در درمان برخی از انواع وزوز گوش موثر باشد.این روش بسیار ساده است و هیچ گونه عوارض جانبی ایجاد نمی کند.

 درمان وزوز گوش با سرکه سیب:یک قاشق چای خوری سرکه سیب را با ۱ قاشق چای خوری عسل و ۱ فنجان آب گرم مخلوط کنید، برای رسیدن به نتایج بهتر می توانید زنجبیل رنده شده کمی اضافه کنید.این مخلوط را تا زمانی که خنک نشده بنوشید.این درمان را ۳ بار در روز اعمال کنید.

سیر را به عنوان یک ادویه استفاده کنید:اضافه کردن سیر به وعده های روزانه نه تنها به بهبود طعم غذا کمک می کند، بلکه به بهبود وزوز کمک می کند.

 درمان وزوز گوش با زنجبیل:شما باید زنجبیل را به غذا اضافه کنید و عطر و بوی آن را وارد غذا کنید تا به جلوگیری یا درمان وزوز گوش کمک برساند. علاوه بر این، شما هم چنین می توانید برخی از قطعات تازه زنجبیل را بجوید.این به کاهش فشار در گوش کمک می کند و موجب کاهش وزوز گوش می شود. علاوه بر این، هنوز هم می توانید از زنجبیل در جهت زیر استفاده کنید:مقداری زنجبیل را در یک لیوان آب گرم قرار دهید.بعد از حدود ۱۰ دقیقه، کمی عسل به آب اضافه کنید.این چای را ۲-۳ بار در روز بنوشید.
استفاده منظم از این روش به شما کمک می کند تا به سرعت نتایج مورد نظر خود را به دست آورید.

فواید آناناس برای وزوز گوش:استفاده از آناناس برای درمان وزوز گوش بسیار موثر است. چیزهایی که شما باید انجام دهید این است که آناناس را بخورید یا به طور منظم آب آناناس را بنوشید. پس از مدت کوتاهی از استفاده از این درمان، وزوز گوش به طور قابل توجهی بهبود می یابد و حتی ممکن است ناپدید شود. این یکی از بهترین داروهای خانگی برای وزوز گوش است.

درمان وزوز گوش با طب فشاری:اگر به طور ناگهانی توسط صدای قوی، مانند موسیقی با صدای بلند از طریق تلفن اتفاق بیافتد گوش شما آسیب می بیند و وزوز گوش خواهید داشت. برای غلبه بر این وضعیت، فشارخون گوش را فشار دهید. ساده ترین راه این است که:کف دست خود را بر روی گوش خود قرار دهید، به آرامی گوش خود را به مدت ۱ دقیقه بمالید تا گوش شما گرم شود. سپس انگشت میانی را روی گوش خود قرار دهید و دستان خود را بردارید.این کار را سریع و مکرر انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر