یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان های خانگی و داروهای درمان تیک عصبی

عکس, درمان های خانگی و داروهای درمان تیک عصبی
برای درمان تیک های عصبی میتوانید  از روش های روانشناسی یا دارویی یا درمان های خانگی استفاده کنید . در این پست از یاس فان داروهای درمان کننده تیک های عصبی و روش های خانگی را برای شما قرار داده ایم.
منیزیم : منیزیم از سیستم عصبی مرکزی پشتیبانی می کند و عمل و واکنش ماهیچه های مناسب را ترویج می کند. محلول های خوراکی منیزیم و ویتامین B6، مجموع میزان تیک کودکان مبتلا به سندرم تورت را کاهش می دهد. محققان هیچ گونه عوارض جانبی در این باره ندیده اند. مطالعات بیشتر مورد نیاز است.
تزریق سم بوتولینیوم :اینها را می توان به ماهیچه های ویژه تیک برای استراحت و پیش گیری از آن ها زد، اگرچه این اثراتشان معمولاً تا سه ماه می مانند. این درمان ها هرکدام دارای اثرات جانبی هستند. اگر نگرانی هایی دارید، با پزشک خود در این باره صحبت کنید.
کلونازپام : داروهایی که می توانند به کاهش شدت استرس در برخی افراد کمک کنند، به وسیله تغییر روشی که مواد شیمیایی خاص در مغز انجام میدهند.
تترابنازین :داروهایی که می توانند باعث کاهش استرس در افراد با مشکلات زمینه ای شوند که باعث بروز حرکات سریع و مکرری مانند بیماری هانتینگتون می شود.
کلونیدین :دارویی که می تواند به کاهش استرس و درمان نشانه های اختلال کاستی توجه و بیش فعالی کمک کند.
نورولپتیک :نورولپتیک که همچنین داروهای ضد روان پریشی هستند، داروهای اصلی برای تیک ها هستند. آن ها با تغییر اثرات مواد شیمیایی در مغز به کنترل حرکات بدن کمک می کنند.
درمان سنتی و خانگی تیک عصبی : 
گل ساعتی :محققان دریافتند که عصاره گل ساعتی برای مدیریت اضطراب موثر است و میزان اختلال عملکرد را در مقایسه با اگزازپام بیشتر کاهش می دهد. افراد مبتلا به تورت اغلب دچار مشکل در خواب، اضطراب و افسردگی هستند و اغلب اختلال کم توجهی بیش فعالی دارند. گل ساعتی برای کمک به این شرایط معروف است.
 بابونه:بیش از ۵۰۰۰ سال است که استفاده از بابونه به خاطر بهبود بی خوابی، زخم ها، آلرژی ها، آرتروز و مبارزه با اضطراب و افسردگی و اسپاسم ماهیچه مورد استفاده قرار می گیرد. بابونه اضطراب را در بیماران با اختلال اضطرابی کاهش می دهد.خوشبختانه، چای بابونه، طعم دهنده و روغن هایش در فروشگاه های مواد غذایی در دسترس هستند. برای کمک به تسکین تنش و بهبود خواب، استفاده از روغن بابونه را امتحان کنید.شما هم چنین می توانید از یک فنجان چای (یا چای یخی) در هر زمانی از روز لذت ببرید تا از این گل قدرتمند بهره مند شوید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر