یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان های سنتی میلیا جوشهای تو پر و سفید زیر چشم

عکس, درمان های سنتی میلیا جوشهای تو پر و سفید زیر چشم

به جوش های سفیدی که بیشتر زیر چشم بالای پلک و گاها روی پیشانی و وسط ابروها ایجاد می شود میلیا  می گویند. نگران میلیا ها نباشید آن ها بی خطر و درمان پذیرند. در این پست از یاس فان درمان های سنتی و خانگی آن را برای شما قرار داده ایم.
درمان میلیا در طب سنتی
۱-  روغن صندل : گلاب و صندل هر دو برای پوست مفید است. ۲ قاشق پودر صندل را با مقداری گلاب ترکیب کنید و روی موضع اسپری کنید و به مدت ۲۰ دقیقه رها کنید، سپس با آب معمولی بشویید. این کار را هر روز انجام دهید.
۲- درمان با شکر و لیمو :  اگر milia در مراحل اولیه باشد، لایه بردار شکر و لیمو برای درمان بسیار مناسب است.۲ قاشق شکر،۲قاشق لیمو و یک قاشق روغن زیتون را با هم ترکیب کنید و روی موضع بمالید و بعد با آب سرد بشویید.
۳- آب سیب زمینی : آب سیب زمینی یکی دیگر از مواد باورنکردنی است که علاوه بر روشن کردن پوست به درمان milia کمک می کند.آب سیب زمینی حاوی نشاسته است که برآمدگی پوست را کاهش می دهد.یک سیب زمینی را نصف کنید و آب آن را بگیرید و روی موضع بمالید تا خشک شود بعد با آب بشویید.
۴- روغن درخت چای : به دلیل خاصیت ضد باکتریایی و ضد ویروسی که این روغن دارد به تنها در درمان میلیا بلکه برای از بین بردن آکنه و جوش مناسب است. این روغن را روی موضع بمالید و اجازه دهید تا جذب پوست شود و بعد با آب سرد بشویید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر