یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان های سنتی و نوین رفلاکس کودک

عکس, درمان های سنتی و نوین رفلاکس کودک
رفلاکس در کودکان امری رایج است و نیاز به مراقبت های خاص دارد در این پست از یاس فان شما مادران عزیز را با روش های درمانی رفلاکس و مراقبت های ویژه ی آن برای کودک دبلند شما آشنا میکنیم.
۱- قدم اول تهیه تشک های آنتی رفلاکس برای کودک شما از تجهیزات پزشکی فروشی هاست. این تشک ها با زاویه‌ی شیب ۱۴ درجه‌ای خود، سر و سینه‌ی کودک را کمی بالاتر قرار می‌دهد تا از رفلاکس جلوگیری کند. به علاوه به دلیل کیفیت خوبی که دارد، زود مسطح نمی‌شود و کاراییش را از دست نمی‌دهد.
۲- ترجیحاً سعی کنید در حالت ایستاده به کودک شیر دهید و بعد از شیر دادن نیز حدود نیم ساعت، کودک را در همان وضعیت ایستاده نگه دارید تا جلوی بالا آمدن اسید را بگیرید.
۳- کودک شما با معده‌ی خیلی پُر، بیشتر احتمال دارد دچار رفلاکس شود نسبت به وقتی که به اندازه‌ی کافی شیر خورده باشد. در نتیجه حجم شیری که به کودک می‌دهید را کم کنید و در عوض، تعداد دفعاتی که به او شیر می‌دهید را افزایش دهید.
۴-چه به کودک خود شیر مادر می‌دهید و چه شیر خشک، باید آروغش را مرتباً بگیرید. آروغ زدن نوزاد ممکن است از علائم رفلاکس جلوگیری کند.
۵-اگر کودک شما از شیشه، شیر می‌خورد، نوک آن را حتماً بررسی کنید و موقع شیر دادن به کودک خود، آن را طوری نگه دارید که داخلش هوا جمع نشود. به علاوه بهتر است از شیشه شیرهایی با سوراخ‌های بزرگ که باعث جریان سریع شیر می‌شوند، برای شیر دادن استفاده نکنید.
علائم رفلاکس نوزاد:
درآوردن صدای خس خس موقع نوشیدن شیر
ترشح بزاق بیش از اندازه‌ی طبیعی
گریه‌ای که به نظر می‌رسد از درد زیاد است.
علائم نشان‌دهنده‌ی درد مثل خم کردن کمر و تکان خوردن بیش از حد
تحریک‌پذیری
خواب نادرست
مشکلات تغذیه و امتناع از غذا خوردن
افزایش ناکافی وزن
استفراغ سبز، قرمز یا قهوه‌ای

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر